0 1 0 0 0 10.05.2006Kolej na JustW trakcie długiego weekendu ruszy pierwsza kampania przygotowana przez Just dla PKP InterCity. Jej celem jest sprzedaż Pakietów Wojażer – specjalnej, atrakcyjnej cenowo oferty zakupu biletów na pociągi Intecity, Express oraz TLK. Kampania ta została przygotowana z myślą o klientach, którzy do tej pory nie korzystali z usług IC i jest ograniczona w czasie.
0 1 0 0 0 10.05.2006Polskie Dni – Kaprun 2006Już wiadomo gdzie i kiedy odbędzie się kolejna, czwarta edycja „Polskich Dni”.
0 1 0 0 0 10.05.2006Sugababes w reklamie Tak Tak i w ,,Graniu na czekanie”11 maja br. rusza telewizyjna kampania reklamowa Tak Tak z udziałem zespołu Sugababes – znanego, m.in., z utworu ,,Push The Button”. Kampania promuje usługę ,,Granie na czekanie”, z której użytkownicy Tak Tak korzystają już od maja ubiegłego roku.
0 1 0 0 0 10.05.2006Wyciągnij więcej z… bankomatu sieci cash4you1 maja 2006 ruszyła kampania promocyjna bankomatów sieci cash4you pod hasłem „Wyciągnij więcej z ….. bankomatu”, mająca na celu zwiększenie ilości transakcji oraz rozpoznawalności marki wśród jej obecnych i potencjalnych klientów.
0 1 0 0 0 10.05.2006Tomasz Frankowski w piłkarskiej kampanii KubusiaTomasz Frankowski, piłkarz reprezentacji Polski i jeden z najlepszych polskich napastników, jest bohaterem piłkarskiej kampanii Kubusia przygotowanej przez agencję Saatchi & Saatchi. Spot reklamowy z udziałem piłkarza będzie emitowany w stacjach telewizyjnych. W spocie odwołujemy się do wyobraźni dziecka, w której wszystko jest możliwe - również to, że każde z nich może grać w drużynie z samym Tomkiem Frankowskim – mówi o pomyśle kreatywnym Jacek Praszałek z Saatchi & Saatchi.
0 1 0 0 0 10.05.2006BrandStorm i Star Media pracują dla TunezjiAgencja reklamowa BrandStorm ICOM na zlecenie Tunezyjskiego Urzędu d/s Turystyki przygotowała wiosenną kampanię reklamową. Celem kampanii jest przedstawienie Tunezji jako idealnego miejsca wakacyjnego wypoczynku nie tylko ze względu na wysoki standard hoteli, ciepłe morze i piękne plaże, ale także dla turystów oczekujących więcej - gry na wyśmienitych polach golfowych, zabytków kultury śródziemnomorskiej i pełnych przygód wypraw na Saharę.
0 1 0 0 0 10.05.2006Kampania wspierająca wspólną akcję Heyah i House „Przerób ciuchy po swojemu”Heyah i House rozpoczęły wielką akcję „Przerób ciuchy po swojemu”. Marki proponują pomysłowe rozwiązania, dzięki którym klienci sami będą mogli tworzyć wyjątkowe ubrania. W salonach House można już znaleźć specjalne zestawy Hand Made z akcesoriami do stylizacji ubrań, dzięki którym będzie można nadać swoim rzeczom niepowtarzalny wygląd.
0 1 0 0 0 10.05.2006Heyah i House stawiają na indywidualnośćZ początkiem maja 2006 House wspólnie z Heyah rozpoczęły wielką akcję „Przerób ciuchy po swojemu”. W ten sposób proponują nowe rozwiązania, dzięki którym klienci sami będą mogli tworzyć wyjątkowe ubrania. We wszystkich salonach House można już znaleźć specjalne zestawy Hand Made z akcesoriami do stylizacji ubrań.
0 1 0 0 0 10.05.2006Kolejna odsłona Programu Johnnie Walker Master of Bar AdministrationZakończył się pierwszy etap Akademii Johnnie Walker Master of Bar Administration firmy Diageo Polska. Trenerzy i audytorzy Programu odwiedzili barmanów z sześciu miast Polski w ich miejscach pracy. Uczestnicy zostali starannie wyselekcjonowani przez firmę Diageo Polska. Do udziału w tym najbardziej elitarnym obecnie szkoleniu zostało zaproszonych 160 barmanów. 50 osób to najbardziej utalentowani uczestnicy poprzednich dwóch edycji, zaś 110 – to nowi uczestnicy Programu.
0 1 0 0 0 10.05.2006RD Group pracuje dla SorayaAgencja wygrała przetarg na relaunch linii kosmetyków Body Line i Body Shape.