Orange Blackberry na anglojęzycznych serwisach w ramach sieci ORIDIAN
  • 0
  • 1
10.05.2006

Orange Blackberry na anglojęzycznych serwisach w ramach sieci ORIDIAN

ARBOmedia Polska przy współpracy z jedną z największych międzynarodowych sieci reklamowych – ORIDIAN, przeprowadziła kampanię dla Orange Blackberry. Pionierskim elementem projektu była emisja reklamy użytkownikom z Polski odwiedzających biznesowe serwisy anglojęzyczne.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

10 maja 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
10.05.2006

Rusza nowa piłkarska kampania reklamowa marki Carlsberg

Rusza nowa piłkarska kampania „prawdopodobnie najlepszego piwa na świecie”, pod hasłem „Carlsberg. Part of the game”. Nowe spoty reklamowe nawiązują do bliskich związków Carlsberg z piłką nożną oraz podkreślają międzynarodowy charakter tego piwa. Trzy różne 30’ spoty z poczuciem humoru pokazują wielkie emocje towarzyszące rozgrywkom, bliskie wszystkim kibicom, niezależnie od kraju ich pochodzenia.