0 1 10.05.2006„M jak miłość”, Persil i TBWAkampanie reklamowe TweetAgencja TBWAWarszawa przygotowała dwie wersje billboardu sponsorskiego dla marki Persil.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad53456 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 10.05.2006Axel Studio dla LumagAgencja marketingowa Axel Studio przygotowała kompleksową kampanię klocków hamulcowych BRECK, marki należącej do Lumag sp. z o.o. Działania skierowane są do mechaników i sprzedawców części samochodowych.
0 1 0 0 0 10.05.2006Nestea. Naturalnie nic do dodaniaRuszyła nowa kampania komunikacyjna napoju herbacianego Nestea – marki należącej do Coca-Cola. Kampania podkreśla naturalność produktu – prostotę składników oraz brak konserwantów i sztucznych barwników. Wyraża to nowy slogan marki: „Nestea. „Naturalnie nic do dodatnia”. Modyfikacji uległo również logo Nestea. Zmiany polegają na wprowadzeniu niebieskiego tła jako koloru komunikującego orzeźwienie. Zmiana wizualizacji dotyczy obu wariantów smakowych napoju: lemon i peach.
0 1 0 0 0 10.05.2006„Najłodziejsza” Koszulka dziełem Agencji Reklamowej NICEDAYAgencja reklamowa NICEDAY wygrała ogłoszony w marcu na łamach Gazety Wyborczej konkurs na Najłodziejszą Koszulkę Świata. Spośród kilkuset nadesłanych prac - jury konkursowe wybrało 3 projekty, w tym jeden z NICEDAY. Zwycięskie projekty zostały wprowadzone do produkcji. Całkowity dochód z ich sprzedaży zasili konto fundacji HAPPY KIDS, zakładającej rodzinne domy dziecka.
0 1 0 0 0 10.05.2006Stovit promuje „Smak sztuki”Od początku maja trwa kampania „Zasmakuj sztuki” obejmująca produkty marki Stovit Premium bydgoskiego producenta wyrobów dżemowych firmy Stovit. Za koncepcję, kreację oraz organizację kampanii odpowiada poznańska agencja Albedo Marketing.