„M jak miłość”, Persil i TBWA
  • 0
  • 1
10.05.2006

„M jak miłość”, Persil i TBWA

Agencja TBWAWarszawa przygotowała dwie wersje billboardu sponsorskiego dla marki Persil.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54718 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

10 maja 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
10.05.2006

Nestea. Naturalnie nic do dodania

Ruszyła nowa kampania komunikacyjna napoju herbacianego Nestea – marki należącej do Coca-Cola. Kampania podkreśla naturalność produktu – prostotę składników oraz brak konserwantów i sztucznych barwników. Wyraża to nowy slogan marki: „Nestea. „Naturalnie nic do dodatnia”. Modyfikacji uległo również logo Nestea. Zmiany polegają na wprowadzeniu niebieskiego tła jako koloru komunikującego orzeźwienie. Zmiana wizualizacji dotyczy obu wariantów smakowych napoju: lemon i peach.