Rusza nowa piłkarska kampania reklamowa marki Carlsberg
  • 0
  • 1
10.05.2006

Rusza nowa piłkarska kampania reklamowa marki Carlsberg

Rusza nowa piłkarska kampania „prawdopodobnie najlepszego piwa na świecie”, pod hasłem „Carlsberg. Part of the game”. Nowe spoty reklamowe nawiązują do bliskich związków Carlsberg z piłką nożną oraz podkreślają międzynarodowy charakter tego piwa. Trzy różne 30’ spoty z poczuciem humoru pokazują wielkie emocje towarzyszące rozgrywkom, bliskie wszystkim kibicom, niezależnie od kraju ich pochodzenia.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

52061 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

 

10 maja 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
10.05.2006

Nestea. Naturalnie nic do dodania

Ruszyła nowa kampania komunikacyjna napoju herbacianego Nestea – marki należącej do Coca-Cola. Kampania podkreśla naturalność produktu – prostotę składników oraz brak konserwantów i sztucznych barwników. Wyraża to nowy slogan marki: „Nestea. „Naturalnie nic do dodatnia”. Modyfikacji uległo również logo Nestea. Zmiany polegają na wprowadzeniu niebieskiego tła jako koloru komunikującego orzeźwienie. Zmiana wizualizacji dotyczy obu wariantów smakowych napoju: lemon i peach.