Espresso

8 czerwca 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
8.06.2006

Domestos i SALES LINK ogłaszają czerwony alarm dla bakterii

Pod hasłem „Czerwony alarm dla bakterii” rozpoczęła się akcja promocyjna nowego produktu - Domestosa Red Power firmy Unilever. Za przygotowanie kreacji oraz realizację oryginalnych działań eventowo-animacyjnych dla Domestosa Red Power odpowiedzialna jest agencja SALES LINK we współpracy z Unilever Polska. Agencja odpowiada również za kreację materiałów BTL wprowadzające na rynek nowy produkt Domestos 5x - kolejną nowość w portfolio marki Domestos.

7 czerwca 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
7.06.2006

Mundialowe kampanie z PIA w sportbarach

Polonia Indoor Advertising, czołowa agencja na rynku reklamy wewnętrznej, przygotowała dla swoich klientów specjalny pakiet na czas trwania mundialu. W blisko 1200 pubach i restauracjach (m.in. w Champions Sport Bar, Rooster i Papparazzi) wyposażonych w telewizory i telebimy, na których będzie można oglądać mecze drużyn narodowych, pojawią się reklamy firm kosmetycznych, motoryzacyjnych, operatorów sieci telefonii komórkowej, a także portale buchmacherskie, przyjmujące zakłady sportowe.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
7.06.2006

VIVA Polska idealnie dopasowana do gustów młodzieży

VIVA Polska to telewizja muzyczna nastawiona na komunikowanie z wymagającą młodszą widownią. Aż 60 proc. jej odbiorców to widzowie w wieku od 13 do 29 lat. W maju stacja uplasowała się na 6. pozycji wśród polskich kanałów telewizyjnych oglądanych przez widzów w tej grupie wiekowej (all 13-29)*. Z badania Megapanel PBI/Gemius wynika także, że blisko 80 proc. gości odwiedzających serwis internetowy telewizji VIVA Polska ma nie więcej niż 24 lata.

Poprzednie Następne