Jeden Actimel® – potrójna ochrona – rusza masowa edukacja konsumentów
  • 0
  • 1
8.06.2006

Jeden Actimel® – potrójna ochrona – rusza masowa edukacja konsumentów

Ruszyła masowa akcja edukacyjna, w której konsultanci informują na temat naturalnych mechanizmów odporności i sposobu działania Actimela®. W czerwcu i lipcu, w 163 sklepach zlokalizowanych w 57 miastach, konsultanci dotrą do ponad 500 000 konsumentów.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

8 czerwca 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
8.06.2006

Domestos i SALES LINK ogłaszają czerwony alarm dla bakterii

Pod hasłem „Czerwony alarm dla bakterii” rozpoczęła się akcja promocyjna nowego produktu - Domestosa Red Power firmy Unilever. Za przygotowanie kreacji oraz realizację oryginalnych działań eventowo-animacyjnych dla Domestosa Red Power odpowiedzialna jest agencja SALES LINK we współpracy z Unilever Polska. Agencja odpowiada również za kreację materiałów BTL wprowadzające na rynek nowy produkt Domestos 5x - kolejną nowość w portfolio marki Domestos.

7 czerwca 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
7.06.2006

Mundialowe kampanie z PIA w sportbarach

Polonia Indoor Advertising, czołowa agencja na rynku reklamy wewnętrznej, przygotowała dla swoich klientów specjalny pakiet na czas trwania mundialu. W blisko 1200 pubach i restauracjach (m.in. w Champions Sport Bar, Rooster i Papparazzi) wyposażonych w telewizory i telebimy, na których będzie można oglądać mecze drużyn narodowych, pojawią się reklamy firm kosmetycznych, motoryzacyjnych, operatorów sieci telefonii komórkowej, a także portale buchmacherskie, przyjmujące zakłady sportowe.