0 1 0 0 0 7.06.2006Rekordowy 10. Piknik Naukowy Bis Polskiego RadiaW sobotę 3 czerwca 2006 r. na Rynku Nowego Miasta i na Podzamczu w Warszawie odbył się jubileuszowy 10. Piknik Naukowy BIS Polskiego Radia. Mottem tegorocznej imprezy było hasło „Świat za 10 lat”.
0 1 0 0 0 7.06.2006Jedyna taka gwiazdaStarOne to nazwa nowej grupy oferującej pełen pakiet usług: media planning, działania PR i kreację. Nową grupę na polskim rynku branży reklamowej tworzą powiązane kapitałowo spółki: Star Media, agencja Star PR (dotychczas 2.P.R) i Star Advertising (dotychczas StarOne). Założycielem i prezesem zarządu grupy jest Adam Łapiński.
0 1 0 0 0 7.06.2006Pracuj.pl kontynuuje współpracę z FineArt CommunicationsNajwiększy portal rekrutacyjny w Polsce – Pracuj.pl podjął decyzję o kontynuacji współpracy z agencją FineArt Communications.
0 1 0 0 0 7.06.2006Focus Media Group na 115-lecie marki SoplicaZ okazji jubileuszu 115-lecia SOPLICY firma CEDC przygotowała limitowaną edycję Wódki Soplica w specjalnej butelce, będącej repliką pierwszej butelki SOPLICY z 1891 roku.
0 1 0 0 0 7.06.2006Wojownicy dla marki UrzędowskiWrocławska agencja reklamowa wygrała przetarg na obsługę kreatywną producenta wysokiej jakości drzwi i okien drewnianych.
0 1 0 0 0 7.06.2006Schulz wspiera projekt HermesHermes Małopolska to część międzynarodowego programu promocji dziedzictwa kulturowego. Agencja Schulz jest autorem plakatu wspierającego akcję.
0 1 0 0 0 7.06.2006Młodzi z pasją odnalezieni31 maja 2006 roku, podczas II Gali Młodych Liderów, w ramach 3. edycji konkursu „Poszukiwany” rozdano nagrody Johnnie Walker Keep Walking Award. Statuetki oraz stypendia w wysokości 3000 PLN trafiły do trójki ludzi z pasją: Marzeny Czaplarskiej – fascynatki Turcji i Bliskiego Wschodu, Macieja Kitajewskiego – informatyka z niezłym piórem oraz Piotra Wróbla – artysty producenta.
0 1 0 0 0 7.06.2006„Operacja włoska” w CarrefourCarrefour Polska w hipermarketach na terenie całej Polski przygotował niezwykłe wydarzenie promocyjne pt.: „Operacja włoska”, czyli spotkanie z tradycją, muzyką, a także kulturą kulinarną Włoch. Akcja jest zorganizowana na polskim rynku po raz pierwszy i potrwa od 7 do 18 czerwca.
0 1 0 0 0 7.06.2006Universum z Sonny EricssonPo raz kolejny prestiżowy produkt korzysta ze wsparcia reklamy wielkoformatowej. Tym razem jest to nowy model telefonu Sony Ericsson W810. Właśnie rozpoczęła się ogólnopolska kampania na nośnikach należących do Universum Promotion Group – lidera megaformatu w Polsce.
0 1 0 0 0 7.06.2006Termin nadsyłania prac na konkurs Pilsner Urquell International Photography Awards przedłużony do 15 lipcaOrganizatorzy konkursu fotograficznego Pilsner Urquell International Photography Awards przedłużyli termin nadsyłania zgłoszeń. Prace konkursowe można składać do 15 lipca 2006 r.