Studio DN dla magazynu BRIEF
  • 0
  • 1
7.06.2006

Studio DN dla magazynu BRIEF

Na rynku ukazał się Pierwszy Magazyn Marketingu i Sprzedaży BRIEF w odświeżonej szacie graficznej oraz z nowym logo. Autorem logotypu miesięcznika jest Studio DN.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

51874 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

 

7 czerwca 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
7.06.2006

VIVA Polska idealnie dopasowana do gustów młodzieży

VIVA Polska to telewizja muzyczna nastawiona na komunikowanie z wymagającą młodszą widownią. Aż 60 proc. jej odbiorców to widzowie w wieku od 13 do 29 lat. W maju stacja uplasowała się na 6. pozycji wśród polskich kanałów telewizyjnych oglądanych przez widzów w tej grupie wiekowej (all 13-29)*. Z badania Megapanel PBI/Gemius wynika także, że blisko 80 proc. gości odwiedzających serwis internetowy telewizji VIVA Polska ma nie więcej niż 24 lata.