Konkurs WA-PRO na „Najlepszy wizerunek punktu sprzedaży”
  • 0
  • 1
8.06.2006

Konkurs WA-PRO na „Najlepszy wizerunek punktu sprzedaży”

Producent oprogramowania dla firm WA-PRO zorganizował konkurs na najlepszy wizerunek punktu sprzedaży skierowany do swoich dealerów. WA-PRO chciało wyłonić i nagrodzić te sklepy, które najlepiej promują produkty firmy i przedstawiają czytelną i jasną informację o nich. Pierwsze miejsce zdobyło ENTRE.PL, współpracujące z WA-PRO od wielu lat.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54839 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

8 czerwca 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
8.06.2006

Domestos i SALES LINK ogłaszają czerwony alarm dla bakterii

Pod hasłem „Czerwony alarm dla bakterii” rozpoczęła się akcja promocyjna nowego produktu - Domestosa Red Power firmy Unilever. Za przygotowanie kreacji oraz realizację oryginalnych działań eventowo-animacyjnych dla Domestosa Red Power odpowiedzialna jest agencja SALES LINK we współpracy z Unilever Polska. Agencja odpowiada również za kreację materiałów BTL wprowadzające na rynek nowy produkt Domestos 5x - kolejną nowość w portfolio marki Domestos.

7 czerwca 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
7.06.2006

Mundialowe kampanie z PIA w sportbarach

Polonia Indoor Advertising, czołowa agencja na rynku reklamy wewnętrznej, przygotowała dla swoich klientów specjalny pakiet na czas trwania mundialu. W blisko 1200 pubach i restauracjach (m.in. w Champions Sport Bar, Rooster i Papparazzi) wyposażonych w telewizory i telebimy, na których będzie można oglądać mecze drużyn narodowych, pojawią się reklamy firm kosmetycznych, motoryzacyjnych, operatorów sieci telefonii komórkowej, a także portale buchmacherskie, przyjmujące zakłady sportowe.