Kompania Piwowarska wybrała agencje PR
  • 0
  • 1
7.06.2006

Kompania Piwowarska wybrała agencje PR

Kompania Piwowarska SA zakończyła proces przeglądu agencji PR dla marek ze swojego portfela trwający od stycznia br.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54831 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

7 czerwca 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
7.06.2006

VIVA Polska idealnie dopasowana do gustów młodzieży

VIVA Polska to telewizja muzyczna nastawiona na komunikowanie z wymagającą młodszą widownią. Aż 60 proc. jej odbiorców to widzowie w wieku od 13 do 29 lat. W maju stacja uplasowała się na 6. pozycji wśród polskich kanałów telewizyjnych oglądanych przez widzów w tej grupie wiekowej (all 13-29)*. Z badania Megapanel PBI/Gemius wynika także, że blisko 80 proc. gości odwiedzających serwis internetowy telewizji VIVA Polska ma nie więcej niż 24 lata.