Espresso

29 sierpnia 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
29.08.2006

Poszukiwacze pereł

Konkurs Art of Packaging i jego edycja Art of Packaging - Debiuty, promujący wyjątkowe w formie i wartości użytkowej opakowania, nabiera rozpędu. Na Międzynarodowym Salonie Techniki Pakowania i Logistyki TAROPAK 2006 odbywającym się we wrześniu w Poznaniu, podczas eventu z udziałem mediów i sponsorów, zaprezentowana zostanie statuetka, która stanowi, wraz z prawem do używania znaku towarowego Art of Packaging, główną nagrodę i symbol Konkursu.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
29.08.2006

Doładowana kampania

W sierpniu firma BillBird SA rozpoczęła kampanię promującą usługę elektronicznego uzupełniania kont telefonów komórkowych pre-paid „VIA Moje Doładowania”. Jej realizacją zajęła się agencja marketingu bezpośredniego MRM Momentum należąca do McCann Worldgroup. Część działań prowadzonych jest z telewizją VIVA. Kampania składa się z loterii promocyjnej i konkursu, w których można wygrać telefony komórkowe i laptopa. Partnerami akcji są Simplus, Sami Swoi, Tak Tak, Orange i POP.

28 sierpnia 2006

Poprzednie Następne