0 1 0 0 0 29.08.2006Marka WINIARY poszerzyła portfolio Zup z Błonnikiem o dwa nowe smakiMarka WINIARY poszerzyła portfolio Zup z Błonnikiem o dwa nowe smaki: Zupę Szpinakową i Zupę z Zielonej Cukinii. Zupy do gotowania WINIARY z błonnikiem to idealna propozycja dla osób dbających o codzienną dietę, gdyż zawarty w nich błonnik wspomaga prawidłową pracę przewodu pokarmowego.
0 1 0 0 0 29.08.2006Śladami bohaterów „S@motności w Sieci”Wielkimi krokami zbliża się kinowa premiera ekranizacji książki „S@motność w Sieci”. Internauci, biorący udział w specjalnym konkursie Wirtualnej Polski, jeszcze tej jesieni będą mogli odwiedzić Paryż, gdzie jedyny raz spotkali się w „realnym świecie” Jakub i Ona, bohaterowie książki Janusza L. Wiśniewskiego.
0 1 0 0 0 29.08.2006Skrzydła INFOR-u 2006Już po raz czwarty Grupa Wydawnicza INFOR przyznała swoim najlepszym pracownikom nagrody „Skrzydła INFOR-u”. Tegoroczną Nagrodę Specjalną otrzymał Redaktor Naczelny Gazety Prawnej – Jarosław Sroka.
0 1 0 0 0 29.08.2006Poszukiwacze perełKonkurs Art of Packaging i jego edycja Art of Packaging - Debiuty, promujący wyjątkowe w formie i wartości użytkowej opakowania, nabiera rozpędu. Na Międzynarodowym Salonie Techniki Pakowania i Logistyki TAROPAK 2006 odbywającym się we wrześniu w Poznaniu, podczas eventu z udziałem mediów i sponsorów, zaprezentowana zostanie statuetka, która stanowi, wraz z prawem do używania znaku towarowego Art of Packaging, główną nagrodę i symbol Konkursu.
0 1 0 0 0 29.08.2006Pierwsza rocznica otwarcia biura Lenovo Techology PolskaW sierpniu 2006 roku przypada pierwsza rocznica działalności Lenovo na polskim rynku. W tym czasie firma z sukcesem wprowadziła do swojej oferty pierwsze produkty skierowane na rynek konsumencki Lenovo 3000 oraz nowe serie komputerów ThinkPad. Na początku sierpnia br. Lenovo Polska przeniosła się do nowej siedziby.
0 2 0 0 0 29.08.2006Leo Beenhakker – wartość dla sponsorówW lipcowym badaniu telewizji pod kątem liczby oraz wartości wyeksponowanych marek, wyodrębniono te ekspozycje, które pojawiły się podczas konferencji z udziałem trenera polskiej reprezentacji, Leo Beenhakkera.
0 1 0 0 0 29.08.2006Doładowana kampaniaW sierpniu firma BillBird SA rozpoczęła kampanię promującą usługę elektronicznego uzupełniania kont telefonów komórkowych pre-paid „VIA Moje Doładowania”. Jej realizacją zajęła się agencja marketingu bezpośredniego MRM Momentum należąca do McCann Worldgroup. Część działań prowadzonych jest z telewizją VIVA. Kampania składa się z loterii promocyjnej i konkursu, w których można wygrać telefony komórkowe i laptopa. Partnerami akcji są Simplus, Sami Swoi, Tak Tak, Orange i POP.
0 1 0 0 0 29.08.2006Grupa Fresh na rzecz sportuGrupa Fresh została sponsorem szablistki Bogny Jóźwiak – Mistrzyni Polski i brązowej medalistki Mistrzostw Europy. W ramach podpisanej umowy, agencja fotograficzna Fresh Photo wykona sesją zdjęciową na potrzeby tworzonej strony internetowej oraz dla mediów publikujących informacje na temat sportsmenki.
0 1 0 0 0 28.08.2006Premiera strony www.aYart.plInternetowy sklep z koszulkami aYart.pl to autorski projekt dla wszystkich, którzy chcą mieć oryginalne wzory na swoich T-shirtach. Internauci mogą już wybrać z pośród 64-wzorów, w takich kategoriach jak: polityka, militaria, dla dorosłych czy dla smakoszy. Projekt przygotowany przez artystów wywodzących się z warszawskiej ASP, jest pierwszą tego typu propozycją w polskim Internecie.
0 1 0 0 0 28.08.2006Fresh Solutions: trzech nowych partnerówW minionym tygodniu Fresh Solutions nawiązał współpracę z Impact Consulting, Kompu-Art i Expansją Advertising w zakresie wdrożeń systemu CMS - HYDRAportal 2.