Doładowana kampania - Marketing przy Kawie
Doładowana kampania
  • 0
  • 1
29.08.2006

Doładowana kampania

W sierpniu firma BillBird SA rozpoczęła kampanię promującą usługę elektronicznego uzupełniania kont telefonów komórkowych pre-paid „VIA Moje Doładowania”. Jej realizacją zajęła się agencja marketingu bezpośredniego MRM Momentum należąca do McCann Worldgroup. Część działań prowadzonych jest z telewizją VIVA. Kampania składa się z loterii promocyjnej i konkursu, w których można wygrać telefony komórkowe i laptopa. Partnerami akcji są Simplus, Sami Swoi, Tak Tak, Orange i POP.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54971 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

29 sierpnia 2006

28 sierpnia 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
28.08.2006

Vans zacieśnia współpracę z Front Design

Istniejąca od 1966 roku amerykańska firma Vans po raz drugi powierzyła warszawskiej agencji konsultingowej produkcję materiałów BTL na polski rynek. Współpraca z tak renomowanym i znanym klientem jest dla nas nie tylko nobilitacją, ale i ciekawym wyzwaniem – tworząc projekty musimy myśleć o dotarciu do bardzo specyficznej grupy docelowej, jaką są klienci marki Vans – komentuje dyrektor kreatywny Front Design, Rafał Krystosiak.