Pierwsza rocznica otwarcia biura Lenovo Techology Polska - Marketing przy Kawie
Pierwsza rocznica otwarcia biura Lenovo Techology Polska
  • 0
  • 1
29.08.2006

Pierwsza rocznica otwarcia biura Lenovo Techology Polska

W sierpniu 2006 roku przypada pierwsza rocznica działalności Lenovo na polskim rynku. W tym czasie firma z sukcesem wprowadziła do swojej oferty pierwsze produkty skierowane na rynek konsumencki Lenovo 3000 oraz nowe serie komputerów ThinkPad. Na początku sierpnia br. Lenovo Polska przeniosła się do nowej siedziby.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54971 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

29 sierpnia 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
29.08.2006

Doładowana kampania

W sierpniu firma BillBird SA rozpoczęła kampanię promującą usługę elektronicznego uzupełniania kont telefonów komórkowych pre-paid „VIA Moje Doładowania”. Jej realizacją zajęła się agencja marketingu bezpośredniego MRM Momentum należąca do McCann Worldgroup. Część działań prowadzonych jest z telewizją VIVA. Kampania składa się z loterii promocyjnej i konkursu, w których można wygrać telefony komórkowe i laptopa. Partnerami akcji są Simplus, Sami Swoi, Tak Tak, Orange i POP.

28 sierpnia 2006