0 1 0 0 1 28.08.2006Vans zacieśnia współpracę z Front DesignIstniejąca od 1966 roku amerykańska firma Vans po raz drugi powierzyła warszawskiej agencji konsultingowej produkcję materiałów BTL na polski rynek. Współpraca z tak renomowanym i znanym klientem jest dla nas nie tylko nobilitacją, ale i ciekawym wyzwaniem – tworząc projekty musimy myśleć o dotarciu do bardzo specyficznej grupy docelowej, jaką są klienci marki Vans – komentuje dyrektor kreatywny Front Design, Rafał Krystosiak.
0 1 0 0 0 28.08.2006Nowa strona BarlinkaBarlinek S.A., czołowy producent podłóg drewnianych, uruchomił serwis internetowy www.barlinek.com.pl w nowej odsłonie.
0 1 0 0 0 28.08.2006Martyna Adventure na Forbes Executive ForumMartyna Wojciechowska jako właścicielka firmy podróżniczej Martyna Adventure wzięła udział w panelu dyskusyjnym organizowanym przez polską edycję miesięcznika FORBES pod nazwą Forbes Executive Forum.
0 1 0 0 0 28.08.2006Polskie gwiazdy – gwiazdami duńskiego ECCO WalkathonuDuńczycy zainaugurowali tegoroczną edycję ECCO Walkathonu - międzynarodowej imprezy charytatywnej. W ostatnią niedzielę, 20 sierpnia 2006 roku, 17 tysięcy Duńczyków przeszło ulicami Kopenhagi, aby wspomóc wybrane organizacje charytatywne. Razem przebyli dystans 150 tysięcy kilometrów i uzbierali około 400 tysięcy złotych.
0 1 0 0 0 28.08.200663. Tour de Pologne z firmą GaspolGaspol S.A. to jedyna polska firma zaangażowana w sponsorowanie grupy kolarskiej oraz Oficjalny Partner 63. edycji Tour de Pologne.
0 1 0 0 0 28.08.2006Cartoon Network w telefonach OrangeW wyniku umowy zawartej z France Telecom, Turner Broadcasting System Europe Limited (TBS) zapowiada udostępnienie mobilnej telewizji Cartoon Network abonentom sieci komórkowej Orange w Polsce i w kilku innych krajach europejskich.
0 1 0 0 0 28.08.2006Bycie tatą – to łączy wielu mężczyznZakończył się właśnie ostatni etap kampanii „bycie tatą to działanie. każdego dnia”, która była realizowana od 23 czerwca – Dnia Ojca, w ramach Programu BYĆ RODZICEM. Na ulicach największych polskich miast widniały bilboardy z dramatyczną informacją, że przeciętny tata spędza z dzieckiem w ciągu dnia tyle czasu co wypalenie papierosa. W ramach kampanii odbył się konkurs zorganizowany przez Fundację Komunikacji Społecznej i Magazyn Rodzice na kreatywne i twórcze spędzanie czasu z dzieckiem.
0 1 0 0 0 28.08.2006Starcom wygrał przetarg firmy Saint – Gobain Isover PolskaDom mediowy Starcom wygrał przetarg na obsługę firmy Saint – Gobain Isover Polska, producenta materiałów izolacyjnych z wełny mineralnej szklanej i skalnej.
0 1 0 0 0 28.08.2006MPG Mexico zwycięzcą w przetargu Danone GroupMPG Media Planning Network zwyciężyło w przetargu mediowym przeprowadzonym przez Danone Group w Meksyku. MPG zostało wyłonione najlepszym spośród pozostałych czterech domów mediowych biorących udział w przetargu.
0 1 0 0 0 28.08.2006WIOSNA odmienionaRuszyła nowa strona internetowa krakowskiego stowarzyszenia WIOSNA. Serwis został przygotowany przez Agencję Nowych Mediów i Internetu _hangalee.com.