Espresso

28 sierpnia 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 1
28.08.2006

Vans zacieśnia współpracę z Front Design

Istniejąca od 1966 roku amerykańska firma Vans po raz drugi powierzyła warszawskiej agencji konsultingowej produkcję materiałów BTL na polski rynek. Współpraca z tak renomowanym i znanym klientem jest dla nas nie tylko nobilitacją, ale i ciekawym wyzwaniem – tworząc projekty musimy myśleć o dotarciu do bardzo specyficznej grupy docelowej, jaką są klienci marki Vans – komentuje dyrektor kreatywny Front Design, Rafał Krystosiak.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
28.08.2006

Bycie tatą – to łączy wielu mężczyzn

Zakończył się właśnie ostatni etap kampanii „bycie tatą to działanie. każdego dnia”, która była realizowana od 23 czerwca – Dnia Ojca, w ramach Programu BYĆ RODZICEM. Na ulicach największych polskich miast widniały bilboardy z dramatyczną informacją, że przeciętny tata spędza z dzieckiem w ciągu dnia tyle czasu co wypalenie papierosa. W ramach kampanii odbył się konkurs zorganizowany przez Fundację Komunikacji Społecznej i Magazyn Rodzice na kreatywne i twórcze spędzanie czasu z dzieckiem.

Poprzednie Następne