Leo Beenhakker - wartość dla sponsorów - Marketing przy Kawie
Leo Beenhakker - wartość dla sponsorów
  • 0
  • 2
29.08.2006

Leo Beenhakker – wartość dla sponsorów

W lipcowym badaniu telewizji pod kątem liczby oraz wartości wyeksponowanych marek, wyodrębniono te ekspozycje, które pojawiły się podczas konferencji z udziałem trenera polskiej reprezentacji, Leo Beenhakkera.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55108 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

29 sierpnia 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
29.08.2006

Doładowana kampania

W sierpniu firma BillBird SA rozpoczęła kampanię promującą usługę elektronicznego uzupełniania kont telefonów komórkowych pre-paid „VIA Moje Doładowania”. Jej realizacją zajęła się agencja marketingu bezpośredniego MRM Momentum należąca do McCann Worldgroup. Część działań prowadzonych jest z telewizją VIVA. Kampania składa się z loterii promocyjnej i konkursu, w których można wygrać telefony komórkowe i laptopa. Partnerami akcji są Simplus, Sami Swoi, Tak Tak, Orange i POP.

28 sierpnia 2006