0 1 0 0 0 25.08.2006HealthWay – nowa droga rozwoju Peppermint MedicalZ końcem sierpnia br. agencja marketingu medycznego Peppermint Medical zmieni nazwę na HealthWay. To kolejny etap realizacji strategii rozwoju firmy, której celem jest całkowita koncentracja działalności na rynku farmacji i produktów zdrowotnych. Od lipca 2005 r. Peppermint Medical działał jako samodzielna firma, wcześniej przez rok stanowił dział medyczny agencji marketing services Peppermint, a obecnie następuje przekształcenie w HealthWay.
0 1 0 0 0 25.08.2006Carlsberg sponsorem finału Super Pucharu Europy 2006Marka Carlsberg, od wielu lat nieodłącznie związana z piłką nożną, jest sponsorem Super Pucharu Europy Monaco 2006, podczas którego do walki staną najlepsi z najlepszych, czyli zwycięzca Ligi Mistrzów, którym w tym sezonie jest FC Barcelona oraz zwycięzca Pucharu UEFA, klub FC Sewilla.
0 1 0 0 0 24.08.2006ERA „TAK TAK ATAK”Kolejna trasa organizowana przez Agencję PROWOKATOR pod tytułem TAK TAK ATAK ruszyła pełną parą od połowy lipca.
0 1 0 0 0 24.08.2006Jedź na plan zdjęciowy komedii romantycznej „Dlaczego nie”Ruszył wyjątkowy konkurs Wirtualnej Polski. Jego zwycięzcy otrzymają zaproszenie na plan zdjęciowy komedii romantycznej „Dlaczego nie”.
0 1 0 0 0 24.08.2006Złotko w GE Money BankGE Money Bank w ramach prowadzonego cyklu rodzinnych turniejów siatkówki plażowej rozpoczął współpracę z Dorotą Świeniewicz. Mistrzyni Europy poprowadzi treningi w Warszawie, Poznaniu i Gdańsku dla tych, którzy tak jak ona kochają siatkówkę plażową.
0 1 0 0 0 24.08.2006ECCO Walkathon w EmpikachNajwiększa impreza charytatywna ECCO Walkathon – Spacer Ludzi Dobrej Woli, co roku gości w sześciu krajach na trzech kontynentach. Każda edycja ma niepowtarzalną atmosferę wspólnej zabawy i jeden cel – poprzez aktywność fizyczną i zaangażowanie uczestników zebrać jak najwięcej pieniędzy, aby wspomóc fundacje, które niosą pomoc potrzebujących i troszczą się o nasze środowisko.
0 1 0 0 0 24.08.2006Trzeci numer „Pro-KREACJI” już w EMPiKACH i salonach prasowych RUCH„Szczęśliwie postanowiłem być sobą” – wyznaje Ryszard Horowitz w najnowszym numerze „Pro-KREACJI”, a profesor Jerzy Bralczyk opowiada, dlaczego przestał wierzyć w istnienie języka reklamy.
0 1 0 0 0 24.08.2006Internauci głosują na Kolory PasjiFirma Cezex uruchomiła na swojej stronie internetowej głosowanie na najlepszy projekt spośród 303 zgłoszonych do konkursu Kolory Pasji 2007. Projekt wybrany przez Internautów zostanie zamieszczony na jednej z kart przyszłorocznego kalendarza. Będzie to już VI-ta edycja prestiżowego projektu organizowanego przez Cezex. Jego celem jest stworzenie kalendarza zawierającego unikalne, graficzne interpretacje tematu „kolory pasji” przygotowane przez wiele agencji reklamowych, które będą wydrukowane w perfekcyjny sposób przez kilkanaście drukarni na nietuzinkowych papierach z oferty Cezexu.
0 1 0 0 1 24.08.2006Radio ZET partnerem kampanii „Pij Mleko! Będziesz wielki”Kampania społeczna „Pij Mleko! Będziesz wielki” prowadzona przez Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy IAA do końca sierpnia będzie obecna na antenie Radia ZET. Stacja dołączyła do grona partnerów bezpłatnie użyczających czasu antenowego tej bezprecedensowej akcji.
0 1 0 0 0 24.08.2006Papermate – amerykańska marka ma zamiar podbić polski rynekAgencja reklamowa Schulz realizuje promocję konsumencką dla Newell Rubbermaid – Sanford Brands. Akcja dotyczy wprowadzanej właśnie na polski rynek marki Papermate – piśmienniczych artykułów szkolnych i biurowych.