0 1 0 0 0 27.09.2006DoBRE kuriery z Adv.plBRE Bank S.A. powierzył Agencji Interaktywnej Adv.pl realizację projektu biuletynu wewnętrznego „KURIER BRE Banku”. Agencja odpowiedzialna jest za egzekucję graficzną, redakcję części tekstów oraz stały monitoring skuteczności przeprowadzanych działań.
0 1 0 0 0 27.09.2006Wyrafinowana promocja marki Ariston„Zasmakuj wyrafinowanej kuchni” - pod takim hasłem ruszyła promocja sprzętu do zabudowy marki Ariston.
0 1 0 0 0 27.09.2006Otwarty Uniwersytet Ekonomiczny nową szansą edukacyjnąWraz z rozpoczęciem nowego roku akademickiego Akademia Ekonomiczna im. Oskara Langego we Wrocławiu uruchomiła Otwarty Uniwersytet Ekonomiczny, dostępny pod adresem internetowym www.WIEDZAinfo.pl.
0 1 0 0 1 27.09.2006Wielki sukces Tyskie Grand Tour 2006 z TEQUILAPolskaPo niemal dwumiesięcznej podróży TYSKIE GRAND TOUR po Polsce, zakończył się cykl letnich imprez piwnych marki TYSKIE. W imprezach, które odbyły się w 31 miastach, wzięło udział ponad 130 000 osób. Wielki Finał odbył się w Chorzowie na Polach Marsowych i przyciągnął ponad 60 tysięcy konsumentów. Za przygotowanie i realizację całego przedsięwzięcia odpowiedzialna była agencja marketing services TEQUILAPolska.
0 1 0 0 0 27.09.2006acSELLerate dla GE Money BankGE Money Bank realizuje dalszą ekspansję oferty sprzedawanej za pośrednictwem Mobilnych Agentów. Ułatwieniem w ich pracy jest ”GEMB-OI”, system w pełni automatyzujący procesy sprzedaży produktów GE Money Bank.
0 1 0 0 0 27.09.2006One-2-One podpisał umowę z TV 4 i podtrzymuje prognozy roczneOne-2-One S.A. - lider komunikacji mobilnej dla mediów oraz marketingu mobilnego podpisał umowę z TV4 i został współproducentem programu Teleszau, który będzie emitowany na antenie od 26 września do 17 grudnia. Spółka opublikowała wyniki za pierwsze półrocze.
0 1 0 0 0 27.09.2006FRoSTA rozpoczyna działania reklamowe w telewizjiZ początkiem października tego roku, FRoSTA – producent mrożonek - rozpocznie spotową oraz sponsoringową kampanię telewizyjną w takich stacjach jak: TVP1, TVP2, TVN, TV4, TVN7, TVP3, Polsat.
0 1 0 0 1 27.09.2006AMS wdraża Program Rozwoju OutdooruWe wrześniu 2006 roku AMS rozpoczyna wdrażanie Programu Rozwoju Outdooru. Jest to nowe, szeroko zakrojone przedsięwzięcie, które w kilkuletniej perspektywie ma na celu podniesienie efektywności i użyteczności outdooru jako medium reklamowego, zwiększenie skuteczności dotarcia przekazu umieszczonego w outdoorze oraz unowocześnienie reklamy zewnętrznej, która stanie się estetycznym i naturalnym elementem współczesnego miasta. Zakłada też przyjazne wpisanie nośników reklamowych w przestrzeń miejską oraz otwartą współpracę z miastami na polu promocyjnym, tak, aby reklama zewnętrzna służyła mieszkańcom i turystom.
0 1 0 0 0 27.09.2006Zupełnie nowe RedAngels.pl już w sieciWystartowała nowa wersja serwisu RedAngels.pl. Serwis, który do niedawna pozycjonował się jako internetowa baza osób zainteresowanych podjęciem pracy w modelingu zyskał nowe, „lifestylowe” oblicze - pełne zdjęć modelek, ciekawych tekstów o modzie, urodzie, gadżetach i stylu życia.
0 1 0 0 0 27.09.2006Wydawnictwo Migut Media S.A poszerza ofertę wydawnicząOffice World będzie pełnił trzy podstawowe funkcje: informacyjną - będzie przedstawiał aktualne oferty produktowe, ceny produktów i usług, ich dostępność, adresy dostawców, edukacyjną - będzie pokazywał kryteria wyboru i doboru produktów i usług oraz poradnikową - będzie doradzał, w jaki sposób i gdzie nabywać poszczególne produkty.