0 1 0 0 0 25.09.2006Ponad 2 mln użytkowników odwiedziło w sierpniu 2006 wyszukiwarkę www.pf.plInternetowa Panorama Firm jest najchętniej używaną wyszukiwarką firm i ich ofert. Potwierdzają to najnowsze wyniki badań: Gemius Traffic i „Megapanel PBI/Gemius”, które wskazują, że liderem używalności „żółtych stron” jest www.pf.pl.
0 1 0 0 0 25.09.2006Bank Pocztowy zmienia swój wizerunekGrupa A5/ Totem przeprowadziła proces rewitalizacji wizerunku marki Banku Pocztowego. Kluczem do przekształceń wizualnych była zmiana nazwy komunikacyjnej - wyeksponowanie członu Pocztowy.
0 1 0 0 0 25.09.2006III Ogólnopolska Kampania Społeczno-Edukacyjna „Hospicjum to też Życie”W październiku br. ruszy w mediach ogólnopolskich i regionalnych oraz na nośnikach reklamy zewnętrznej III edycja ogólnopolskiej kampanii społeczno-edukacyjnej „Hospicjum to też Życie” zorganizowana przez Fundację Hospicyjną w celu sprowokowania publicznej dyskusji o tym, jak można pomóc osobom w żałobie. Ponadto w akcję zaangażowane będą ośrodki hospicyjne na terenie całego kraju.
0 1 0 0 0 25.09.2006Pełna rekordów Pierwsza Wielka Wrześniówka PogodoodpornychW sobotę 23 września, w Parku Świętokrzyskim przy Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie miało miejsce pierwsze w Polsce święto z okazji nadejścia jesieni. Pomysłodawcą wydarzenia i jego organizatorem był Actimel, marka „jesiennie pogodoodpornych”.
0 1 0 0 0 25.09.2006Wiersze i obrazy dla Fundacji Ewy Błaszczyk „Akogo?”Koncert poezji ks. Jana Twardowskiego w wykonaniu Ewy Błaszczyk i Krzysztofa Kolbergera oraz wernisaż wystawy prac Maliny Wieczorek i Piotra Bujnowicza uświetnią wieczór zorganizowany dla wszystkich przyjaciół i sympatyków fundacji. Impreza odbędzie się w piątek, 29 września 2006 roku o godzinie 19.00 w Warszawie w podziemiach Kościoła Pokamedulskiego w Lasku Bielańskim (ul. Dewajtis 3).
0 1 0 0 0 25.09.2006Czy będziesz dobrym konsultantem? Pięć nienaruszalnych zasad osiągnięcia sukcesuD. Hatch, Should You be a Consultant? Five Inviolable Rules for Success, "Business Common Sense", Vol. 2, Issue No. 70, 21.09.2006 "Najgłupszą rzeczą, jaką kiedykolwiek zrobiłem, było słuchanie szefów" - pisze na wstępie Denny Hatch, od lat zajmujący się marketingiem bezpośrednim. W dalszej części nieco przewrotnego artykułu radzi, jak poradzić sobie w tej dziedzinie.
0 1 0 0 0 25.09.2006Śmierć strony internetowej, cz. 2D. Sweet, The Death of the Web Site, Part 2, "ClickZ Network", 15.09.2006 Druga część artykułu sprzed 2 tygodni.
0 1 0 0 0 22.09.2006Wielkie gwiazdy dla RMF FM25 września startuje nowa edycja kampanii reklamowej RMF FM, zatytułowana „RMF FM Najlepsza Muzyka”.
0 1 0 0 0 22.09.2006To, co dobre już za nami…Tym razem Pułtusk gościł najlepszych polskich barmanów biorących udział w Programie Johnnie Walker Master of Bar Administration.
0 1 0 0 0 22.09.2006Starcom, Next i DDB odpowiadają za kampanię „telewizji nowej generacji”Dom mediowy Starcom i Next, dział Starcom MediaVest Group zajmujący się komunikacją w mediach interaktywnych oraz agencja reklamowa DDB Warszawa odpowiadają za kampanię launchową „telewizji nowej generacji”, platformy cyfrowej pod marką „n”, którą wprowadza na rynek ITI Neovision.