FRoSTA rozpoczyna działania reklamowe w telewizji
  • 0
  • 1
27.09.2006

FRoSTA rozpoczyna działania reklamowe w telewizji

Z początkiem października tego roku, FRoSTA – producent mrożonek – rozpocznie spotową oraz sponsoringową kampanię telewizyjną w takich stacjach jak: TVP1, TVP2, TVN, TV4, TVN7, TVP3, Polsat.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54814 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

27 września 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
27.09.2006

AMS wdraża Program Rozwoju Outdooru

We wrześniu 2006 roku AMS rozpoczyna wdrażanie Programu Rozwoju Outdooru. Jest to nowe, szeroko zakrojone przedsięwzięcie, które w kilkuletniej perspektywie ma na celu podniesienie efektywności i użyteczności outdooru jako medium reklamowego, zwiększenie skuteczności dotarcia przekazu umieszczonego w outdoorze oraz unowocześnienie reklamy zewnętrznej, która stanie się estetycznym i naturalnym elementem współczesnego miasta. Zakłada też przyjazne wpisanie nośników reklamowych w przestrzeń miejską oraz otwartą współpracę z miastami na polu promocyjnym, tak, aby reklama zewnętrzna służyła mieszkańcom i turystom.