acSELLerate dla GE Money Bank
  • 0
  • 1
27.09.2006

acSELLerate dla GE Money Bank

GE Money Bank realizuje dalszą ekspansję oferty sprzedawanej za pośrednictwem Mobilnych Agentów. Ułatwieniem w ich pracy jest ”GEMB-OI”, system w pełni automatyzujący procesy sprzedaży produktów GE Money Bank.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

51870 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

 

27 września 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
27.09.2006

AMS wdraża Program Rozwoju Outdooru

We wrześniu 2006 roku AMS rozpoczyna wdrażanie Programu Rozwoju Outdooru. Jest to nowe, szeroko zakrojone przedsięwzięcie, które w kilkuletniej perspektywie ma na celu podniesienie efektywności i użyteczności outdooru jako medium reklamowego, zwiększenie skuteczności dotarcia przekazu umieszczonego w outdoorze oraz unowocześnienie reklamy zewnętrznej, która stanie się estetycznym i naturalnym elementem współczesnego miasta. Zakłada też przyjazne wpisanie nośników reklamowych w przestrzeń miejską oraz otwartą współpracę z miastami na polu promocyjnym, tak, aby reklama zewnętrzna służyła mieszkańcom i turystom.