0 1 0 0 0 19.09.2006Toyoty zostały rozdane – konkurs WARTY zakończonyWczoraj wieczorem WARTA oficjalnie i uroczyście zakończyła konkurs towarzyszący promocji ubezpieczeń komunikacyjnych. Wśród 360 tysięcy klientów, którzy wzięli udział w konkursie, rozlosowano trzy nowe Toyoty oraz 250 talonów na benzynę o wartości 500 zł każdy.
0 1 0 0 0 19.09.2006Nowy klient HeadlinesNowym klientem Headlines Brand & Corporate Communication jest firma DOW Building Solutions będąca częścią jednego z największych koncernów chemicznych Dow Chemicals. Agencja zajmie się koordynacją i współpracą z mediami branżowymi oraz bezpośrednio z odbiorcami produktów DOW.
0 1 0 0 0 19.09.2006„Magia Kodów” w hipermarketach CarrefourOd 20 września do 15 października 2006 w hipermarketach Carrefour na terenie całej Polski zostanie zorganizowana akcja handlowa „Magia Kodów”. Jak zwykle, towarzyszyć jej będzie duża kampania marketingowo-reklamowa.
0 1 0 0 0 19.09.2006Martis Consulting dla firmy Pronox S.A.Martis Consulting, agencja Public Relations specjalizująca się m.in. w obsłudze spółek notowanych na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych i doradztwie strategicznym w zakresie komunikacji marketingowej, podpisała umowę na realizację kampanii informacyjnej, związanej z wprowadzaniem na GPW firmy Pronox – jednego z liderów polskiego rynku elektroniki użytkowej.
0 1 0 0 0 19.09.2006Studia dla praktyków internetuJuż w październiku rusza pierwsza edycja Podyplomowego Studium Marketingu Internetowego organizowanego przez Katedrę Marketingu przy Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Nowoczesna formuła Studium łączy wykłady znakomitych profesorów z prelekcjami praktyków internetu.
0 1 0 0 0 19.09.2006Bosman marką województwa ZachodniopomorskiegoBosman zdobył I miejsce w wakacyjnym Plebiscycie Kuriera Szczecińskiego „Wybierzmy markę Zachodniopomorskiego”.
0 1 0 0 0 19.09.2006Spaceruj i baw się na ECCO WalkathonieJuż 23 września o godzinie 9.30 na Polu Mokotowskim w Warszawie, ruszy druga edycja ECCO Walkathonu – Spaceru Ludzi Dobrej Woli. Jest to niepowtarzalne przedsięwzięcie, łączące aktywność fizyczną z działalnością charytatywną. Uczestnicy spacerują, a organizator – firma ECCO, wpłaca na konto wybranych fundacji 4 złote, za każdy wychodzony przez nich kilometr. Ale ECCO Walkathon to nie tylko pomoc potrzebującym, to także świetna zabawa. Dlatego tym roku dla wszystkich uczestników imprezy, dzieci i dorosłych, organizatorzy przygotowali mnóstwo atrakcji.
0 1 0 0 0 19.09.2006Ssangyong uczy jeździć gwiazdyGwiazdy polskiego show biznesu wzięły udział w VIP’owskiej Szkole Jazdy Terenowej SsangYong. Impreza odbyła się 16 września (sobota) na poligonie Wojskowego Instytutu Techniki Pancernej i Samochodowej w Sulejówku k/ Warszawy. Organizatorem imprezy była firma Ssangyong Poland – wyłączny dystrybutor samochodów marki Ssangyong w Polsce.
0 1 0 0 0 19.09.2006Akademia Misia HariboPoznanie otaczającego świata i nauka to dla malucha nie lada wyzwanie. Dlatego Miś Haribo zaprasza wszystkie dzieci i ich rodziców do swojej Akademii, która uprzyjemni najmłodszym pierwsze edukacyjne doświadczenia.
0 1 0 0 0 19.09.2006Jesienne propozycje Stowarzyszenia Managerów Call CenterStowarzyszenie Managerów Call Center ogłosiło konkurs na najlepszego managera call center 2006.