Wielki sukces Tyskie Grand Tour 2006 z TEQUILAPolska
  • 0
  • 1
27.09.2006

Wielki sukces Tyskie Grand Tour 2006 z TEQUILAPolska

Po niemal dwumiesięcznej podróży TYSKIE GRAND TOUR po Polsce, zakończył się cykl letnich imprez piwnych marki TYSKIE. W imprezach, które odbyły się w 31 miastach, wzięło udział ponad 130 000 osób. Wielki Finał odbył się w Chorzowie na Polach Marsowych i przyciągnął ponad 60 tysięcy konsumentów. Za przygotowanie i realizację całego przedsięwzięcia odpowiedzialna była agencja marketing services TEQUILAPolska.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

51624 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

D.

16 lat temu

złoto

Super, kawał dobrej roboty. Tylko czy ktoś wie ile piw dostało ten złoty medal? Bo nie wierze że jedno tyskie....

27 września 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 1
27.09.2006

AMS wdraża Program Rozwoju Outdooru

We wrześniu 2006 roku AMS rozpoczyna wdrażanie Programu Rozwoju Outdooru. Jest to nowe, szeroko zakrojone przedsięwzięcie, które w kilkuletniej perspektywie ma na celu podniesienie efektywności i użyteczności outdooru jako medium reklamowego, zwiększenie skuteczności dotarcia przekazu umieszczonego w outdoorze oraz unowocześnienie reklamy zewnętrznej, która stanie się estetycznym i naturalnym elementem współczesnego miasta. Zakłada też przyjazne wpisanie nośników reklamowych w przestrzeń miejską oraz otwartą współpracę z miastami na polu promocyjnym, tak, aby reklama zewnętrzna służyła mieszkańcom i turystom.