Espresso

29 marca 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
29.03.2006

Uczymy dzieci bezpieczeństwa na drodze

Agencja interaktywna Digital One przygotowała kolejną odsłonę serwisu internetowego www.renault.pl/bezpieczenstwo-dla-wszystkich dla firmy Renault Polska w ramach międzynarodowego programu edukacyjnego „Bezpieczeństwo dla wszystkich”. Celem serwisu jest wykształcenie u dzieci i młodzieży odpowiednich nawyków w zakresie zachowania na drodze, a także uwrażliwienie rodziców na niebezpieczeństwa, jakie mogą czyhać na ich dzieci.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
29.03.2006

CROPP zmienia strategię rozwoju marki

Po dwóch latach budowania marki, Cropp zmienia kierunek rozwoju. Wychodzi z klimatów wziętych żywcem z bronxu idąc w stronę mainstreamowych i modnych ulic górnego Manhattanu. Jednym słowem przestaje być undergroundowy, a staje się mocno lifestylową i pożądaną streetową marką. Zmiany wynikają z obserwacji ogólnoświatowych trendów na rynku odzieży dedykowanej dla młodych oraz z badań przeprowadzonych na Klientach sieci Cropp Town. Nowe światowe trendy, które wywodzą się z USA, wyznaczyły Croppowi nowe kierunki rozwoju. Sprane, intencyjnie podarte i postarzane rzeczy wymieniane są na nowe, zgodne z tym, co aktualnie pokazują nowojorskie ulice.

Poprzednie Następne