Fundacja Staying Alive po raz kolejny w walce z AIDS
  • 0
  • 1
30.11.2006

Fundacja Staying Alive po raz kolejny w walce z AIDS

W tym roku mija 25 lat, odkąd świat po raz pierwszy usłyszał o wirusie HIV. Pierwszego grudnia, w Światowym Dniu Walki z AIDS, stacje MTV i VH1 zaprezentują programy dokumentalne, mające na celu uświadomienie swoim widzom skalę problemu. Oba programy są częścią kampanii MTV „Staying Alive”, która od 1998 roku skutecznie wspiera młodych ludzi w walce z wirusem HIV.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54609 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

30 listopada 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
30.11.2006

Discovery Media Polska po raz kolejny najlepszym biurem sprzedaży stacji tematycznych w Polsce

Discovery Media Polska zostało uznane za najlepszy dom sprzedaży stacji tematycznych oraz biuro sprzedaży czasu reklamowego w Polsce. Jak wynika z badań przeprowadzonych przez instytut badania rynku i opinii publicznej Millward Brown SMG/KRC, opublikowanych w najnowszym raporcie specjalnym Media i Marketing Polska za 2006 rok, Discovery pozostaje liderem w swojej branży wyprzedzając konkurencyjne biura sprzedaży reklam w zakresie kreatywności i innowacyjności, elastyczności, sprawności i szybkości w reagowaniu na potrzeby klienta, sposobów rozliczania oraz ogólnego poziomu obsługi klienta. Discovery Media Polska uzyskało najwyższe wyniki w 5 na 8 kategorii raportu. We wszystkich zanotowało wzrost, co przekłada się na poprawę i udoskonalenie oferowanych warunków współpracy, w tym sposobu działania czy kompetencji doradczych.