Espresso - Strona 4807 z 5494 - Marketing przy Kawie

Espresso

7 grudnia 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
7.12.2006

Opinion na 60 urodziny Nadrenii Północnej-Westfalii

Wielkoformatowa drukarnia cyfrowa Opinion przygotowała wydruki na obchody 60 urodzin Nadrenii Północnej-Westfalii. Wydruki cyfrowe ozdobiły wszystkie sceny, na których odbywały się koncerty. Programy poszczególnych imprez i mapy, które zawisły w miejscach odbywania się uroczystości również zostały wykonane przez Opinion. Dodatkowo nad wybrzeżu Renu zostały umieszczone banery zawierające logo Nadrenii Północnej-Westfalii i sponsorów uroczystości. Urodziny swojego landu świętowali licznie przybyli mieszkańcy, a także specjalnie zaproszeni goście.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
7.12.2006

Nowa strategia dla portalu INTERIA.PL

Spółka zamierza kontynuować dynamiczny wzrost w roku 2007 opierając rozwój o znaczne umocnienie pozycji na rynku internetowym w szczególności w obszarze multimediów i serwisów społecznościowo-komunikacyjnych. Wzrost ma być oparty o znaczne wzmocnienie bazy technologicznej i produkcyjnej spółki oraz usprawnienie zarządzania w ramach nowej struktury organizacyjnej. INTERIA.PL chce być liderem w zakresie multimediów, oraz oferowania prostych usług do komunikacji i budowania społeczności.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
7.12.2006

Zebrano ponad 530 tysięcy złotych na chore dzieci

Charytatywny „Mikołajkowy Blok Reklamowy” o godzinie 18:45 w Telewizji Polsat oglądało prawie 5 mln 100 tysięcy widzów. To prawie 30% widzów przed telewizorem o tej porze (ponad 37% w grupie 16-49) i prawdziwy sukces akcji przeprowadzonej przez Fundację Polsat i Telewizję Polsat. Według wstępnych danych AGB Nielsen Media Research Zebrano ponad 530 tysięcy złotych. Dochód z tej akcji zostanie w całości przekazany na rzecz chorych dzieci, podopiecznych Fundacji Polsat.

6 grudnia 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
6.12.2006

Bankowość Dla Przedsiębiorstw, oferta PKO BP na wielkim formacie Madson & Grey

Kolejna wielkoformatowa ekspozycja reklamy zewnętrznej zrealizowana przez firmę Madson & Grey, zlokalizowana została na dwóch ścianach budynku przy ul. Puławskiej 11 i ul. Goworka w Warszawie. Reklama jest elementem kampanii wizerunkowej bankowości dla przedsiębiorstw PKO BP SA. Głównym zadaniem kampanii jest zmiana postrzegania PKO Banku Polskiego jako banku stricte detalicznego i ugruntowanie w świadomości przedsiębiorców istnienia prężnej i silnej części korporacyjnej o dużym potencjale finansowym, rozbudowanej sieci dystrybucji oraz atrakcyjnej ofercie produktowej.

Poprzednie Następne