0 1 0 0 0 23.11.2006Krzysztof „Diablo” Włodarczyk i Franco Feruzzi – zabójczo męscy, zabójczo stylowiSłynąca z innowacyjnych projektów i niebanalnego wzornictwa męska marka odzieżowa Franco Feruzzi, przyłącza się do jednego z najważniejszych wydarzeń w historii polskiego boksu. 25 listopada na warszawskim Torwarze odbędzie się Gala Boksu Zawodowego, podczas której Krzysztof „Diablo” Włodarczyk i Steve Cunningham (USA) stoczą walkę o tytuł mistrza świata federacji IBF w wadze junior ciężkiej.
0 4 0 0 0 23.11.2006Wyniki Megapanel PBI/Gemius za wrzesień 2006 r.Polskie Badania Internetu Sp. z o.o. (PBI) i firma badawcza Gemius S.A., współpracujące w zakresie realizacji badania „Megapanel PBI/Gemius”, będącego standardem pomiaru oglądalności witryn i aplikacji internetowych w Polsce, opublikowały wyniki za wrzesień 2006 roku.
0 1 0 0 0 22.11.2006Lofty nagrodzone – najbardziej prestiżowa nagroda PR w Polsce trafia do ŁodziProjekt „U Scheiblera” otrzymał wczoraj „Złoty Spinacz” w kategorii Public Affairs i Lobbing. Za działania PR dla loftów odpowiada łódzka agencja Telma Group Communications. „Złote Spinacze” to najbardziej prestiżowe nagrody w polskiej branży Public Relations.
0 1 0 0 0 22.11.2006Waluty.com.pl – pierwszy milionPaździernikowe badanie pomiaru oglądalności witryny Waluty.com.pl, przeprowadzone przez firmę Gemius Traffic wykazało ponad 1 milion odsłon serwisu. Statystyki te są wynikiem stale rosnącej liczby użytkowników, która w październiku wyniosła 150 tysięcy.
0 1 0 0 0 22.11.2006TravelOne.pl wśród najlepszych agentów latem i zimąW zakończonym sezonie letnim 2006 Grupa Portali TravelOne.pl zdobyła kilka ważnych wyróżnień, wzmacniając swoją pozycję jednego z najlepszych agentów turystycznych w Polsce. Sezon zimowy także zapowiada się bardzo korzystnie dla firmy.
0 1 0 0 0 22.11.2006Wiedza i Praktyka inwestuje w ludziZakończyła się V edycja programu Inwestor w Kapitał Ludzki. Laur „Inwestora” uzyskało piętnaście firm z całej Polski, w tym przedstawiciel mediów - Wydawnictwo Wiedza i Praktyka.
0 1 0 0 0 22.11.2006Bramy Kraju otwarte po raz drugiAMS SA zaprasza na drugą edycję programu „Bramy Kraju”, poświęconego wizerunkowi miast i regionów. 14 grudnia 2006 w Warszawie odbędzie się konferencja, której tematem przewodnim będzie „Informacja w mieście”.
0 1 0 0 0 22.11.2006„Media na rynku” już na rynkuWłaśnie ukazała się książka „Media na rynku. Wprowadzenie do ekonomiki mediów” Tadeusza Kowalskiego i Bohdana Junga, dwóch znanych teoretyków i praktyków ekonomii i zarządzania mediami. Autorzy wyjaśniają w niej, jak rynek i pieniądze funkcjonują we współczesnych środkach masowego przekazu, jak rozwój nowych technologii wpływa na rynek mediów.
0 1 0 0 0 22.11.2006Rabatowa loteria w Acxiom PolskaFirma zaprasza wszystkich klientów o mocnych nerwach do negocjowania cen na wynajem baz danych za pomocą rzutów kostką. W tej grze nie ma przegranych - każdy zyskuje rabat w wysokości uzależnionej od swojego szczęścia.
0 1 0 0 0 22.11.2006Weber Shandwick najlepszą agencją sieciową roku w regionie Azja–PacyfikWeber Shandwick ukoronował 2006 rok zdobyciem nagrody dla Najlepszej agencji sieciowej roku w regionie Azja – Pacyfik. Wyróżnienia zostały przyznane 17 listopada w Hong Kongu.