0 1 30.11.2006Zbliża się finał II edycji Dnia e-maila – Święta Internautówmarketing internetowy Tweet24 listopada ruszyła druga edycja obchodów Dnia e-maila – Święta Internautów.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54857 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 30.11.2006Fundacja Staying Alive po raz kolejny w walce z AIDSW tym roku mija 25 lat, odkąd świat po raz pierwszy usłyszał o wirusie HIV. Pierwszego grudnia, w Światowym Dniu Walki z AIDS, stacje MTV i VH1 zaprezentują programy dokumentalne, mające na celu uświadomienie swoim widzom skalę problemu. Oba programy są częścią kampanii MTV „Staying Alive”, która od 1998 roku skutecznie wspiera młodych ludzi w walce z wirusem HIV.
0 1 0 0 0 30.11.2006Nowe funkcjonalności na pierwsze urodziny Adkontekst – systemu reklamy kontekstowej WP.pl i NetSprint.plAdkontekst – największy polski system reklamy kontekstowej obchodzi pierwsze urodziny. Po roku istnienia do systemu należy ponad 70 000 unikalnych domen, a jego zasięg miesięczny wynosi prawie 90% ogółu użytkowników Internetu w Polsce. Przy okazji urodzin twórcy systemu wprowadzają nowe, unikalne funkcjonalności.
0 1 0 0 0 30.11.2006Discovery Media Polska po raz kolejny najlepszym biurem sprzedaży stacji tematycznych w PolsceDiscovery Media Polska zostało uznane za najlepszy dom sprzedaży stacji tematycznych oraz biuro sprzedaży czasu reklamowego w Polsce. Jak wynika z badań przeprowadzonych przez instytut badania rynku i opinii publicznej Millward Brown SMG/KRC, opublikowanych w najnowszym raporcie specjalnym Media i Marketing Polska za 2006 rok, Discovery pozostaje liderem w swojej branży wyprzedzając konkurencyjne biura sprzedaży reklam w zakresie kreatywności i innowacyjności, elastyczności, sprawności i szybkości w reagowaniu na potrzeby klienta, sposobów rozliczania oraz ogólnego poziomu obsługi klienta. Discovery Media Polska uzyskało najwyższe wyniki w 5 na 8 kategorii raportu. We wszystkich zanotowało wzrost, co przekłada się na poprawę i udoskonalenie oferowanych warunków współpracy, w tym sposobu działania czy kompetencji doradczych.
0 1 0 0 0 30.11.2006Saatchi & Saatchi przygotowała kampanię dla krajowego centrum ds. AIDSSaatchi & Saatchi przygotowała dla Krajowego Centrum ds. AIDS kampanię mającą na celu zmniejszenie ilości zakażeń HIV/AIDS poprzez zbudowanie świadomości zagrożenia jakim jest ta choroba.