0 1 0 0 0 12.04.2006„Drzwi do mieszkania” – kampania marki PORTA DRZWI"Drzwi do mieszkania" - to hasło wizerunkowej kampanii marki PORTA DRZWI, przygotowanej przez Dział Marketingu firmy Porta KMI Poland i Agencję Reklamową Mr. Bloom z Sopotu.
0 1 0 0 0 12.04.2006Uśmiechnij się z … Alpen Gold„Uśmiechnij się z Alpen Gold” – to hasło akcji promocyjnej Alpen Gold, która rusza z początkiem kwietnia. Miłośników czekolady Alpen Gold czeka nie lada niespodzianka. Kupując swoją ulubioną czekoladę, znajdą oni na wewnętrznej stronie większości 100 gramowych opakowań, jeden ze specjalnie na tę okazję przygotowanych rysunków satyrycznych znanego rysownika Andrzeja Mleczki.
0 1 0 0 0 12.04.2006Zielona Budka rozpoczyna współprace z Grupą QSTNa początku 2006 roku Zielona Budka podpisała z firmą QST Licences należącą do QST Marketing Group długoterminową umowę o współpracy w zakresie produkcji i sprzedaży lodów ze znaną i lubianą postacią dziecięcych zabaw - trollem Hugo. QST Licences zajmuje się promowaniem i sprzedażą marki Hugo w Polsce. Umowa dotyczy sublicencji na wykorzystywanie postaci znanych ze świata Hugo – w ofercie lodów Zielonej Budki.
0 1 0 0 0 12.04.2006Nietypowa akcja reklamowa markerów Edding„Wielkość nie gra roli!?” - pod takim hasłem w kwietniu ruszyła kampania reklamowa markerów permanentnych Edding. Akcja ta dotyczy produktów z oferty jednego z wiodących importerów i dystrybutorów artykułów biurowych i szkolnych w Polsce - Amex Stationery Sp. z o.o – wyłącznego dystrybutora produktów niemieckiej firmy Edding GmbH na Polskę.
0 1 0 0 0 12.04.2006Supremum Group dla KryniczankiKrakowska agencja reklamowa Supremum Group wygrała przetarg na kompleksową obsługę Uzdrowiska Kryniczanka-Żegiestów S.A.
0 1 0 0 0 11.04.2006Magazyn popkulturalny Machina sponsorem I Festiwalu Plakatu Reklamowego w KrakowieMagazyn popkulturalny „Machina” należący do Platformy Mediowej Point Group objął sponsoring nad I Festiwalem Plakatu Reklamowego. Festiwal odbędzie się w Krakowie w dniach 27 kwietnia – 14 maja 2006 roku pod nazwą Barbakan 2006, a temat prac konkursowych to: „Jak zmienić nastawienie polskiego społeczeństwa do energetyki atomowej?”.
0 1 0 0 0 11.04.2006Po raz kolejny – MPG Media Planning – obsługuje kampanię wody PrimaveraMPG Media Planning zwyciężył w konkursie ofert, który został zorganizowany przez firmę Polska Woda Sp z o.o. - producenta wody Primavera, należącego do koncernu Danone. Już po raz drugi MPG Media Planning (w 2005 roku zaplanował i kupił kampanię reklamy zewnętrznej dla wody Primavera), będzie odpowiedzialny za planowanie oraz realizację działań reklamowych dla tej marki. W kampanii będzie wykorzystana reklama telewizyjna, nośniki reklamy zewnętrznej oraz reklama w magazynach kobiecych. Kampania będzie trwała przez trzy miesiące.
0 1 0 0 0 11.04.2006Pomysł na wiosenne weekendy od VTrip.pl„Zwiedzamy Europę” - pod takim hasłem na początku kwietnia ruszyła kampania reklamowa portalu turystycznego VTrip.pl. Propaguje ona pomysły na spędzenie wolnego czasu w okresie wiosennym oraz podczas długiego majowego weekendu.
0 1 0 0 0 11.04.2006Ruszyła druga część kampanii wizerunkowej „Gazety Wyborczej”W piątek, 7 kwietnia, rozpoczęła się druga część kampanii wizerunkowej „Gazety Wyborczej”.
0 1 0 0 0 11.04.2006Wiosenna kampania dżemów Owocowa RozkoszScandic Food promuje markę dżemów Owocowa Rozkosz. Intensywna kampania wiosenna obejmuje reklamę w prasie branżowej, billboardy oraz ekspozycje promocyjne w sklepach i hipermarketach.