Nowe funkcjonalności na pierwsze urodziny Adkontekst – systemu reklamy kontekstowej WP.pl i NetSprint.pl
  • 0
  • 1
30.11.2006

Nowe funkcjonalności na pierwsze urodziny Adkontekst – systemu reklamy kontekstowej WP.pl i NetSprint.pl

Adkontekst – największy polski system reklamy kontekstowej obchodzi pierwsze urodziny. Po roku istnienia do systemu należy ponad 70 000 unikalnych domen, a jego zasięg miesięczny wynosi prawie 90% ogółu użytkowników Internetu w Polsce. Przy okazji urodzin twórcy systemu wprowadzają nowe, unikalne funkcjonalności.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

30 listopada 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
30.11.2006

Discovery Media Polska po raz kolejny najlepszym biurem sprzedaży stacji tematycznych w Polsce

Discovery Media Polska zostało uznane za najlepszy dom sprzedaży stacji tematycznych oraz biuro sprzedaży czasu reklamowego w Polsce. Jak wynika z badań przeprowadzonych przez instytut badania rynku i opinii publicznej Millward Brown SMG/KRC, opublikowanych w najnowszym raporcie specjalnym Media i Marketing Polska za 2006 rok, Discovery pozostaje liderem w swojej branży wyprzedzając konkurencyjne biura sprzedaży reklam w zakresie kreatywności i innowacyjności, elastyczności, sprawności i szybkości w reagowaniu na potrzeby klienta, sposobów rozliczania oraz ogólnego poziomu obsługi klienta. Discovery Media Polska uzyskało najwyższe wyniki w 5 na 8 kategorii raportu. We wszystkich zanotowało wzrost, co przekłada się na poprawę i udoskonalenie oferowanych warunków współpracy, w tym sposobu działania czy kompetencji doradczych.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
30.11.2006

DELEGATA przejmuje obsługę kanałów tematycznych grupy LNI Channels, m.in.: Mezzo,MCM Pop, MCM Top, Chasse&Peche

Delegata, agencja specjalizująca się w obsłudze kanałów tematycznych (m.in. Jetix, Jetix Play, Wedding TV) przejmuje dystrybucję i marketing kanałów tematycznych grupy LNI Channels. Wśród nich są: programy muzyczne: MEZZO adresowany głównie do wielbicieli muzyki klasycznej, jazzu, soulu i opery, MCM Pop, dedykowany fanom współczesnego rocka i popu oraz MCM Top emitujący najnowsze przeboje.