0 1 0 0 0 12.02.2007Maksymalny smak bez cukru na www.maxyourlife.plPepsi-Cola General Bottlers Poland we współpracy z agencją interaktywną Digital One tym razem przygotowała atrakcje dla fanów marki Pepsi Max. Głównym założeniem projektu jest realizacja hasła – „Max your life”. www.maxyourlife.pl/ skierowany jest do nowoczesnych, młodych ludzi, ceniących niestandardowy i bezkompromisowy styl życia.
0 1 0 0 0 12.02.2007Sprzedaż w e-sklepach w Polsce – raport 9sekund.plWedług danych polskiej porownywarki cenowej 9sekund.pl, w Polsce funkcjonuje ponad 1,5 tysiąca sklepów internetowych o rożnej wielkości, sprzedając zarówno książki, akcesoria komputerowe, AGD / RTV a także karmę dla psów. Sklepy różnią się miedzy sobą pod względem wielkości, jakości, akceptowanych metod płatności czy tez dostawy zakupionych towarów. Ponad 1/3 sklepów prowadzi swoja działalność z Warszawy, posiadając w stolicy swoją siedzibę.
0 1 0 0 0 12.02.2007Galeria „Dziewczyn, które budzą”, konkursu RMF FM i Playboya, otwartaNa stronie RMF FM (www.rmf.fm/) pojawiła się już galeria kandydatek, startujących w konkursie „Dziewczyny, które budzą”.
0 1 0 0 0 12.02.2007Rusza cykl raportów rynkowych Acxiom Polska i Open FinanceAcxiom Polska i Open Finance podjęły współpracę w zakresie przygotowania wspólnych raportów dotyczących korzystania z instrumentów finansowych przez polskie społeczeństwo. Już w lutym pierwsza publikacja.
0 1 0 0 0 11.02.2007„Nieprzeciętny 2006”„Nieprzeciętny” - to brzmi dumnie. Jeszcze do 23 lutego można zgłaszać kandydatury do plebiscytu Radia BIS „Nieprzeciętny 2006”.
0 1 0 0 0 11.02.2007Premiera „Mission Zero” już wkrótceJuż 12 lutego 2007 roku odbędzie się światowa premiera drugiego odcinka z cyklu Pirelli Film. Internauci na całym świecie będą mogli obejrzeć krótkometrażowy film „Mission Zero” w reżyserii Kathryn Bigelow z Umą Thurman w roli głównej.
0 1 0 0 0 11.02.2007Kuchnia.tv, MiniMini, ZigZap i PLANETE poszerzają zasięgSpółka CANAL+ Cyfrowy i UPC Polska podpisały umowę dotyczącą obecności kanałów tematycznych Kuchnia.tv, MiniMini, ZigZap i PLANETE w sieci UPC.
0 1 0 0 0 11.02.2007PLAY z Agencją Hardwork CommunicationsHardwork Communications, agencja specjalizująca się w organizacji eventów i działaniach ambientowych, zorganizowała dla nowego operatora telefonii komórkowej Project4 (P4), właściciela marki PLAY, cykl wydarzeń związanych z dystrybucją telefonów testowych w programie o nazwie www.nadchodzi4.com/. Agencja Hardwork Communications była odpowiedzialna za przeprowadzenie prezentacji szkoleniowych, organizację punktów wydawania telefonów oraz proces logistyczny. Łącznie w Trójmieście i Warszawie przekazanych zostało 20 000 aparatów służących do testowania usług PLAY.
0 1 0 0 0 11.02.2007Nowy serwis Bystrzak.plFeedback / Hill & Knowlton wspólnie z agencją interaktywną Discipl!ne Media Group powołały serwis internetowy dla rodziców i dzieci www.bystrzak.pl/. Serwis jest częścią kampanii świadomościowej towarzyszącej wprowadzeniu na rynek margaryny Rama Idea – produktu dla całej rodziny, który zawiera składniki budujące mózg i pozytywnie wpływające na jego funkcjonowanie.
0 1 0 0 0 11.02.2007TBWAPR dla Warsaw Destination AllianceAgencja TBWAPR i Fundacja Warsaw Destination Alliance podpisały roczny kontrakt na obsługę public relations. Zadaniem TBWAPR jest realizacja działań PR, wspierających budowanie atrakcyjnego wizerunku Warszawy na świecie.