Espresso

1 lutego 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
1.02.2007

MediaVest zajmie się obsługą firmy GlaxoSmithKline w Polsce

Dom mediowy MediaVest zajmie się obsługą budżetu mediowego firmy GlaxoSmithKline (GSK) w Polsce. Jest to konsekwencja przetargu wygranego przez sieć Starcom MediaVest w regionie Europy Środkowo i Wschodniej. Domy mediowe z grupy Starcom MediaVest zajmą się planowaniem i zakupem mediów dla GSK w Rosji, Polsce, na Ukrainie, w Czechach i na Słowacji, na Węgrzech, w Rumunii, Bułgarii, Litwie, Łotwie, Estonii, Słowenii, Bośni i Hercegowinie, Chorwacji i Serbii.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
1.02.2007

„Mam marzenie” na wszystkich ekranach w taksówkach Taxi News

„Mam marzenie” to organizacja charytatywna, której misją jest spełnianie marzeń chorych dzieci cierpiących na choroby zagrażające ich życiu. Przez swoją działalność dostarcza chorym dzieciom i ich rodzinom niezapomnianych wrażeń, które wnoszą w ich życie radość, siłę do walki z chorobą i nadzieję na przyszłość. Do tej walki z przeciwieństwem losu włącza się agencja reklamowa HIGHER.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
1.02.2007

Trzy deski

Od roku trwa ofensywa dystrybutorów usiłujących wypromować produkt o nazwie Trikke Skki. Na dziesiątkach stron sportowych i forach internetowych można się dowiedzieć, że jazda na nich jest bardziej intuicyjna od nart i daje od razu wiele radości. Nauka podobno trwa 5 minut. Mimo usilnych starań sprzęt ciągle chyba jest postrzegany jako ekscentryczna zabawka i to dosyć droga. Jeśli za parę lat Bode Miller zamieni deski na Trikke, z pewnością się pokajamy. W końcu tak samo działali producenci łyżworlek i dzisiaj można czytać o nich w książkach. poland.trikke-europe.com

Poprzednie Następne