0 1 0 0 0 1.02.2007Nominowani do ImpactorówJuż znamy nominowanych do Impactorów 2006. Na podstawie zgłoszeń, przesłanych przez branżę mediową i reklamową. Nad poprawnością wyboru i głosowania czuwała firma audytorska KPMG.
0 1 0 0 0 1.02.2007EL 2 obsługuje akcję Nestle – „Przyjemność smaku. Przyjemność życia…”1 lutego rozpoczyna się akcja promocyjna produktów marki Gourmet Gold firmy Nestlé Polska S.A. pod nazwą „Przyjemność smaku. Przyjemność życia…”. Za obsługę akcji w szczególności za obsługę wiadomości SMS i losowanie nagród odpowiada EL2 Sp. z o.o.
0 1 0 0 0 1.02.2007MediaDem dla Elite Model Look 2007Agencja MediaDem po raz trzeci zajmie się nagłośnieniem konkursu Elite Model Look organizowanego w Polsce po raz piąty przez Agencję Cryptone Polska.
0 1 0 0 0 1.02.2007MediaVest zajmie się obsługą firmy GlaxoSmithKline w PolsceDom mediowy MediaVest zajmie się obsługą budżetu mediowego firmy GlaxoSmithKline (GSK) w Polsce. Jest to konsekwencja przetargu wygranego przez sieć Starcom MediaVest w regionie Europy Środkowo i Wschodniej. Domy mediowe z grupy Starcom MediaVest zajmą się planowaniem i zakupem mediów dla GSK w Rosji, Polsce, na Ukrainie, w Czechach i na Słowacji, na Węgrzech, w Rumunii, Bułgarii, Litwie, Łotwie, Estonii, Słowenii, Bośni i Hercegowinie, Chorwacji i Serbii.
0 1 0 0 0 1.02.2007„Mam marzenie” na wszystkich ekranach w taksówkach Taxi News„Mam marzenie” to organizacja charytatywna, której misją jest spełnianie marzeń chorych dzieci cierpiących na choroby zagrażające ich życiu. Przez swoją działalność dostarcza chorym dzieciom i ich rodzinom niezapomnianych wrażeń, które wnoszą w ich życie radość, siłę do walki z chorobą i nadzieję na przyszłość. Do tej walki z przeciwieństwem losu włącza się agencja reklamowa HIGHER.
0 1 0 0 0 1.02.2007Domeny.pl na forum ekspertówKrakowski serwis Domeny.pl współtworzy forum eksperckie, otwarte kilka dni temu w serwisie e-biznes.pl.
0 1 0 0 0 1.02.2007Interaktywny konkurs JetixJuż 5 lutego Jetix wprowadza na swoją antenę nową serię przygód Pucca. Z tej okazji, po raz pierwszy w Polsce ogłasza również interaktywny konkurs, który da dzieciom szansę zaistnieć na ekranach TV, jako jeden z animowanych bohaterów Pucca.
0 1 0 0 0 1.02.2007Royal Club ma już ponad 400 partnerówNowy prestiżowy program lojalnościowy uruchomiony z początkiem roku cieszy się coraz większym powodzeniem. Dynamiczny rozwój sprawia, że coraz więcej obiektów z całej Polski przystępuje do elitarnego programu.
0 1 0 0 0 1.02.2007Promocja konsumencka Manuela15.01.2007 ZT „Kruszwica” S.A. rozpoczęła promocję konsumencką Manuela – margaryny z dodatkiem masła, idealnej do smarowania kanapek. Za projekt graficzny opakowania promocyjnego odpowiedzialna jest agencja PND Futura.
0 1 0 0 0 1.02.2007Trzy deskiOd roku trwa ofensywa dystrybutorów usiłujących wypromować produkt o nazwie Trikke Skki. Na dziesiątkach stron sportowych i forach internetowych można się dowiedzieć, że jazda na nich jest bardziej intuicyjna od nart i daje od razu wiele radości. Nauka podobno trwa 5 minut. Mimo usilnych starań sprzęt ciągle chyba jest postrzegany jako ekscentryczna zabawka i to dosyć droga. Jeśli za parę lat Bode Miller zamieni deski na Trikke, z pewnością się pokajamy. W końcu tak samo działali producenci łyżworlek i dzisiaj można czytać o nich w książkach. poland.trikke-europe.com