„Nieprzeciętny 2006”
  • 0
  • 1
11.02.2007

„Nieprzeciętny 2006”

„Nieprzeciętny” – to brzmi dumnie. Jeszcze do 23 lutego można zgłaszać kandydatury do plebiscytu Radia BIS „Nieprzeciętny 2006”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54842 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

11 lutego 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
11.02.2007

PLAY z Agencją Hardwork Communications

Hardwork Communications, agencja specjalizująca się w organizacji eventów  i działaniach ambientowych, zorganizowała dla nowego operatora telefonii komórkowej Project4 (P4), właściciela marki PLAY, cykl wydarzeń związanych z dystrybucją telefonów testowych w programie o nazwie www.nadchodzi4.com/. Agencja Hardwork Communications była odpowiedzialna za przeprowadzenie prezentacji szkoleniowych, organizację punktów wydawania telefonów oraz proces logistyczny. Łącznie w Trójmieście i Warszawie przekazanych zostało 20 000 aparatów służących do testowania usług PLAY.