PLAY z Agencją Hardwork Communications
  • 0
  • 1
11.02.2007

PLAY z Agencją Hardwork Communications

Hardwork Communications, agencja specjalizująca się w organizacji eventów  i działaniach ambientowych, zorganizowała dla nowego operatora telefonii komórkowej Project4 (P4), właściciela marki PLAY, cykl wydarzeń związanych z dystrybucją telefonów testowych w programie o nazwie www.nadchodzi4.com/. Agencja Hardwork Communications była odpowiedzialna za przeprowadzenie prezentacji szkoleniowych, organizację punktów wydawania telefonów oraz proces logistyczny. Łącznie w Trójmieście i Warszawie przekazanych zostało 20 000 aparatów służących do testowania usług PLAY.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

52659 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

11 lutego 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
11.02.2007

Ruszył nowy serwis internetowy dla marki „Cukier Królewski”

Firma Südzucker Polska uruchomiła właśnie nową witrynę internetową dla marki „Cukier Królewski” www.cukier-krolewski.pl/. Kilka miesięcy wcześniej odświeżono serwis korporacyjny www.suedzucker.pl/, którego istotną częścią  składową  jest rozbudowana witryna skierowana do plantatorów. Usługa stworzona została z myślą o potrzebach konsumentów, jak również  partnerów biznesowych i plantatorów.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
11.02.2007

Toruńskie Piwnice Win „VINPOL” klientem Agencji SUPERB

Agencja „SUPERB” podpisała kontrakt na obsługę firmy „VINPOL”. „SUPERB” będzie odpowiadać za kontakty z mediami oraz doradzać w zakresie budowania wizerunku marek oferowanych przez firmę. Agencja będzie odpowiedzialna za wdrożenie strategii komunikowania wizerunku wszystkich marek oferowanych przez „Vinpol” w mediach, wzmacnianie ich rozpoznawalności oraz wspieranie procesów sprzedażowych producenta. Poprzednio dla firmy „Vinpol” pracowała agencja FOKUS PR. Agencja została wybrana w drodze konkursu ofert, po uprzednim zrealizowaniu kampanii produktowej na rzecz brandu Grzane Starotoruńskie.