0 1 0 0 0 1.02.2007Innowacyjne statystyki wejść z wyszukiwarekAgencja interaktywna Adv.pl stworzyła innowacyjne rozwiązanie na polu statystyk badających skuteczność reklamy w wyszukiwarkach.
0 1 0 0 0 1.02.2007Media monitorowane uważnie85 proc. spośród respondentów, którzy wzięli udział w najnowszym badaniu PRoto, monitoruje media na potrzebę działań komunikacyjnych. Jednak aż 7 proc. z grupy, która nie prowadzi monitoringu, jako jedną z głównych przyczyn wskazało odpowiedź: „nie wiedziałem dotąd, że taka usługa istnieje”. Co zaskakujące, specjaliści ds. komunikacji nie przywiązują dużej wagi do reputacji firmy oferującej monitoring!
0 1 0 0 0 31.01.2007Kampania outdoorowa Travel ChannelW lutym kanał Travel Channel rozpoczyna kampanię wizerunkową pod hasłem „Travel Channel – podróż, która zaczyna się w domu”. Celem kampanii jest zakomunikowanie polskiemu odbiorcy zmian w ramówce kanału, która została dostosowana specjalnie do potrzeb i wymagań polskiego widza.
0 1 0 0 0 31.01.2007Forma do iglooZawsze chcieliśmy wybudować igloo. Nie wiemy, jak Państwu, ale nam nigdy niestety nie udało się dojść wyżej niż do wysokości kolan. W najlepszym razie powstawała tylko jedna ściana, którą i tak niszczyli starsi chłopcy. Ten pomysł na masową produkcję bloków do budowy ścian prawdziwego igloo jest banalny. Forma do śniegowych cegieł przynajmniej teoretycznie powinna działać poprawnie. Jest przy tym całkiem poręczna, bo składana i lekka. Warto wykorzystać ją już teraz, bo jak tak dalej pójdzie z dziurą ozonową, to za dwadzieścia lat idea zrobienia w Polsce igloo będzie równie śmieszna, jak dzisiaj uprawa cytrusów. grandshelters.com
0 1 0 0 0 31.01.2007Wózek do nartPomysłowy, trzeba przyznać, sposób na transport sprzętu narciarskiego. Wózek zapinamy na nartach, mocujemy kijki, ewentualnie zawieszamy kask i możemy spacerować bez wysiłku i obawy o głowy przechodzących koło nas osób. Wygląda na dopracowany i funkcjonalny. Na koniec jednak, jak zwykle, problem. Jakkolwiek standard polskich ośrodków narciarskich stale się poprawia, wydaje nam się, że wózek sprawdzi się na wyczyszczonych chodnikach w zadbanej alpejskiej miejscowości, ale nie na poboczu beskidzkiej szosy. store.walk-ez.com
0 1 0 0 0 31.01.2007Symulator snowboarduIstnieją steppery i domowe bieżnie, musiała zatem powstać imitacja snowboardu. Solidnie wyglądające urządzenie ma być też frajdą dla fanów deskorolki i surfingu – każdego sportu polegającego z grubsza na balansowaniu ciałem na desce. 15-minutowy program symulatora ma wzmacniać mięśnie, rozwijać koordynacje i, rzecz jasna, dostarczać niezapomnianych wrażeń. Jeśli się sprawdzi, to narciarze nareszcie pozbędą się snowboardzistów ze stoków. Ale chyba się na to nie zanosi. interhealth.com
0 1 0 0 0 31.01.2007Multimedialna kurtkaSpełnia wszystkie wymagania sportowej kurtki na narty czy snowboard. Tajemnica jej wyjątkowości tkwi w kołnierzu, który kryje w sobie całkiem dobry zestaw słuchawkowy. Za pomocą technologii bluetooth można szusując po stoku swobodnie używać telefonu lub słuchać muzyki z odtwarzacza mp3. Kłóci się to z buddyjską zasadą, aby robić tylko jedną rzecz na raz, ale można. Multimedialna kurtka współpracuje z telefonami z bluetooth oraz iPodami, panel sterowania znajduje się w lewym rękawie. Nie taka ona multimedialna, bo nie da się oglądać wideo? Dajmy im szansę na poprawę. freeride-snowboards.co.uk
0 1 0 0 0 31.01.2007Edelman Barometr Trust30 stycznia 2007 roku w Klubie Polskiej Rady Biznesu w Pałacu Sobańskich odbyła się uroczysta gala, podczas której zaprezentowane zostały wyniki Edelman Trust Barometr.
0 1 0 0 0 31.01.2007Inter – Fragrances zmienia pozycjonowanie produktówInter – Fragrances Sp. z o.o. planuje w 2007 roku zmianę pozycjonowania swoich produktów. Firma przedłużyła umowę o współpracy z agencją Soul and Mind Group, której powierzyła obsługę wszystkich marek należących do jej portfolio m.in. Seboradin, Naphera, Petrole. Umowa została podpisana na kolejny rok.
0 1 0 0 1 31.01.2007Effectica znika w rynku…...a w zasadzie z placu Solnego! Agencja informuję, że od dnia 30 stycznia 2007 roku ARRS Effectica funkcjonuje w nowej siedzibie. Nowy adres to: 50 - 066 Wrocław ul. Świdnicka 12 -16 tel. (071) 374 62 30, fax (071) 374 62 31