Nowy serwis Bystrzak.pl
  • 0
  • 1
11.02.2007

Nowy serwis Bystrzak.pl

Feedback / Hill & Knowlton wspólnie z agencją interaktywną Discipl!ne Media Group powołały serwis internetowy dla rodziców i dzieci www.bystrzak.pl/. Serwis jest częścią kampanii świadomościowej towarzyszącej wprowadzeniu na rynek margaryny Rama Idea – produktu dla całej rodziny, który zawiera składniki budujące mózg i pozytywnie wpływające na jego funkcjonowanie.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

52583 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

11 lutego 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
11.02.2007

Ruszył nowy serwis internetowy dla marki „Cukier Królewski”

Firma Südzucker Polska uruchomiła właśnie nową witrynę internetową dla marki „Cukier Królewski” www.cukier-krolewski.pl/. Kilka miesięcy wcześniej odświeżono serwis korporacyjny www.suedzucker.pl/, którego istotną częścią  składową  jest rozbudowana witryna skierowana do plantatorów. Usługa stworzona została z myślą o potrzebach konsumentów, jak również  partnerów biznesowych i plantatorów.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
11.02.2007

Toruńskie Piwnice Win „VINPOL” klientem Agencji SUPERB

Agencja „SUPERB” podpisała kontrakt na obsługę firmy „VINPOL”. „SUPERB” będzie odpowiadać za kontakty z mediami oraz doradzać w zakresie budowania wizerunku marek oferowanych przez firmę. Agencja będzie odpowiedzialna za wdrożenie strategii komunikowania wizerunku wszystkich marek oferowanych przez „Vinpol” w mediach, wzmacnianie ich rozpoznawalności oraz wspieranie procesów sprzedażowych producenta. Poprzednio dla firmy „Vinpol” pracowała agencja FOKUS PR. Agencja została wybrana w drodze konkursu ofert, po uprzednim zrealizowaniu kampanii produktowej na rzecz brandu Grzane Starotoruńskie.