0 1 0 0 0 14.12.2007Billa otwiera market z Grupą Fresh12 grudnia, Agencja Reklamowa Fresh, w bliskiej współpracy z Działem Marketingu sieci Billa, zrealizowała projekt promocji otwarcia marketu w Rudzie Śląskiej. Jest to pierwszy punkt tej sieci w mieście.
0 1 0 0 0 14.12.2007Zakończenie tegorocznej edycji kursów internetowych dla osób starszychZajęcia tegorocznej Akademii e-Seniora UPC Polska dobiegły końca. W całej Polsce w zakresie obsługi komputera i internetu przeszkolonych zostało ponad 1100 osób starszych. Zajęcia odbywały się w 12 pracowniach internetowych UPC w 10 miastach Polski i cieszyły bardzo dużym powodzeniem, na jedno miejsce przypadało 8 osób. W roku bieżącym program został wzbogacony o nowe elementy: profesjonalnie wydany podręcznik, stronę www i kluby e-Seniora. W czasie realizacji programu została zorganizowana debata poświęcona włączeniu seniorów do społeczeństwa informacyjnego.
0 1 0 0 0 13.12.2007Nowe oblicze NewtonaZ końcem listopada firma Newton PL Sp. z. o.o. zmieniła nazwę na Newton Media Sp. z o.o. Rebranding przeprowadzono jednocześnie w Czechach, Słowacji i Polsce, gdzie Newton Media ma swoje oddziały.
0 1 0 0 0 13.12.2007Agencja Allegro dla Fundacji SynapsisAgencja Allegro będzie odpowiedzialna za relacje z mediami związane dziesiątą charytatywną aukcję bombek choinkowych zdobionych przez znanych i sławnych. Podczas jubileuszowego wydarzenia, które odbędzie się 16 grudnia w Hotelu Sheraton, licytowane będą bombki przygotowane między innymi przez Hannę Gronkiewicz-Waltz, Krystynę Sienkiewicz, Tatianę Okupnik, Renatę Dancewicz, Jacka Cygana i Waldemara Marszałka. Do zadań Agencji będzie należeć opracowanie komunikatów prasowych, zapraszanie dziennikarzy na imprezę, monitoring mediów, a także doradztwo medialne.
0 1 0 0 0 13.12.2007Discovery Media Polska po raz piąty najlepszym domem sprzedaży reklamy TV w PolsceDiscovery Media Polska zostało uznane za najlepszy dom sprzedaży reklamy TV w Polsce. Jak wynika z badań przeprowadzonych przez instytut badania rynku i opinii publicznej Millward Brown SMG/KRC, opublikowanych w najnowszym raporcie specjalnym Media i Marketing Polska za 2007 rok, Discovery Media Polska otrzymało najwyższą ocenę ogólną, a najlepiej oceniane jest w obszarach, które uznawane są za najważniejsze przy współpracy z biurem reklamy, a więc: elastyczność, szybkość reakcji na potrzeby klienta, profesjonalizm i ciekawe rozwiązania komunikacyjne.
0 1 0 0 0 13.12.2007Startuje całkiem nowy Blog.pl – miejsce otwartych dyskusji dla wszystkich polskich blogerówBlog.pl, jedna z najpopularniejszych platform blogowych w polskiej sieci, wprowadza nową strategię działania. Jako pierwsza w Polsce udostępnia obszar otwartych dyskusji, umożliwiający udział w debacie każdemu blogerowi, niezależnie od miejsca, gdzie prowadzi swój blog, oraz Blogometr – narzędzie do pomiaru i prezentacji poglądów internautów. Dzięki temu, tworzy pierwsze w kraju opiniotwórcze centrum wszystkich platform blogowych, „klub dyskusyjny” otwarty na całą polską blogosferę.
0 1 0 0 0 13.12.2007Praca Agaty Szewczyk zwyciężyła w internetowym konkursie Galerii Plakatu AMS„Solid@rność” - plakat autorstwa Agaty Szewczyk zwyciężył w głosowaniu internautów zorganizowanym w ramach 7. edycji konkursu Galerii Plakatu AMS.
0 1 0 0 0 13.12.2007Nowy Pompon w Echo Miasta„Echo Miasta” rozpoczyna współpracę z triem redagującym „Nowy Pompon”. Od dziś, co czwartek na łamach wszystkich lokalnych wydań Echa Miasta – miejskiej gazety ogłoszeniowej, będą ukazywać się teksty autorstwa krakowskich satyryków.
0 1 0 0 0 13.12.2007Schulz dla Mitsubishi LancerAgencja Schulz przygotowała kolejną kampanię kreatywną dla marki Mitsubishi, którą na rynku polskim obsługuje firma MMC Car Poland. Działania mają charakter sprzedażowo - wizerunkowy i dotyczą najnowszego, sportowego modelu Lancer, typu sedan.
0 1 0 0 0 13.12.2007PReria public relations wraz z Fundacją Ernst & YoungPReria agencja public relations w ramach współpracy z Fundacją Ernst & Young przygotowała i zorganizowała wystawę fotograficzną pod nazwą „Świata Smakowanie”. Z pozoru lekka nazwa i tematyka fotografii – ukazująca „zwykłe” zabawy dziecięce – jest w rzeczywistości celowym zabiegiem unikającym epatowania smutkiem, a w miejsce tego udaną próbą pokazania „dobrej, jasnej” strony życia podopiecznych Fundacji Ernst & Young.