PReria public relations wraz z Fundacją Ernst & Young
  • 0
  • 1
13.12.2007

PReria public relations wraz z Fundacją Ernst & Young

PReria agencja public relations w ramach współpracy z Fundacją Ernst & Young przygotowała i zorganizowała wystawę fotograficzną pod nazwą „Świata Smakowanie”. Z pozoru lekka nazwa i tematyka fotografii – ukazująca „zwykłe” zabawy dziecięce – jest w rzeczywistości celowym zabiegiem unikającym epatowania smutkiem, a w miejsce tego udaną próbą pokazania „dobrej, jasnej” strony życia podopiecznych Fundacji Ernst & Young.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54813 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

13 grudnia 2007