Discovery Media Polska po raz piąty najlepszym domem sprzedaży reklamy TV w Polsce
  • 0
  • 1
13.12.2007

Discovery Media Polska po raz piąty najlepszym domem sprzedaży reklamy TV w Polsce

Discovery Media Polska zostało uznane za najlepszy dom sprzedaży reklamy TV w Polsce. Jak wynika z badań przeprowadzonych przez instytut badania rynku i opinii publicznej Millward Brown SMG/KRC, opublikowanych w najnowszym raporcie specjalnym Media i Marketing Polska za 2007 rok, Discovery Media Polska otrzymało najwyższą ocenę ogólną, a najlepiej oceniane jest w obszarach, które uznawane są za najważniejsze przy współpracy z biurem reklamy, a więc: elastyczność, szybkość reakcji na potrzeby klienta, profesjonalizm i ciekawe rozwiązania komunikacyjne.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

50887 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

13 grudnia 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
13.12.2007

Startuje całkiem nowy Blog.pl – miejsce otwartych dyskusji dla wszystkich polskich blogerów

Blog.pl, jedna z najpopularniejszych platform blogowych w polskiej sieci, wprowadza nową strategię działania. Jako pierwsza w Polsce udostępnia obszar otwartych dyskusji, umożliwiający udział w debacie każdemu blogerowi, niezależnie od miejsca, gdzie prowadzi swój blog, oraz Blogometr – narzędzie do pomiaru i prezentacji poglądów internautów. Dzięki temu, tworzy pierwsze w kraju opiniotwórcze centrum wszystkich platform blogowych, „klub dyskusyjny” otwarty na całą polską blogosferę.