Zakończenie tegorocznej edycji kursów internetowych dla osób starszych
  • 0
  • 1
14.12.2007

Zakończenie tegorocznej edycji kursów internetowych dla osób starszych

Zajęcia tegorocznej Akademii e-Seniora UPC Polska dobiegły końca. W całej Polsce w zakresie obsługi komputera i internetu przeszkolonych zostało ponad 1100 osób starszych. Zajęcia odbywały się w 12 pracowniach internetowych UPC w 10 miastach Polski i cieszyły bardzo dużym powodzeniem, na jedno miejsce przypadało 8 osób. W roku bieżącym program został wzbogacony o nowe elementy: profesjonalnie wydany podręcznik, stronę www i kluby e-Seniora. W czasie realizacji programu została zorganizowana debata poświęcona włączeniu seniorów do społeczeństwa informacyjnego.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54813 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

13 grudnia 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
13.12.2007

Agencja Allegro dla Fundacji Synapsis

Agencja Allegro będzie odpowiedzialna za relacje z mediami związane dziesiątą charytatywną aukcję bombek choinkowych zdobionych przez znanych i sławnych. Podczas jubileuszowego wydarzenia, które odbędzie się 16 grudnia w Hotelu Sheraton, licytowane będą bombki przygotowane między innymi przez Hannę Gronkiewicz-Waltz, Krystynę Sienkiewicz, Tatianę Okupnik, Renatę Dancewicz, Jacka Cygana i Waldemara Marszałka. Do zadań Agencji będzie należeć opracowanie komunikatów prasowych, zapraszanie dziennikarzy na imprezę, monitoring mediów, a także doradztwo medialne.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
13.12.2007

Discovery Media Polska po raz piąty najlepszym domem sprzedaży reklamy TV w Polsce

Discovery Media Polska zostało uznane za najlepszy dom sprzedaży reklamy TV w Polsce. Jak wynika z badań przeprowadzonych przez instytut badania rynku i opinii publicznej Millward Brown SMG/KRC, opublikowanych w najnowszym raporcie specjalnym Media i Marketing Polska za 2007 rok, Discovery Media Polska otrzymało najwyższą ocenę ogólną, a najlepiej oceniane jest w obszarach, które uznawane są za najważniejsze przy współpracy z biurem reklamy, a więc: elastyczność, szybkość reakcji na potrzeby klienta, profesjonalizm i ciekawe rozwiązania komunikacyjne.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
13.12.2007

Startuje całkiem nowy Blog.pl – miejsce otwartych dyskusji dla wszystkich polskich blogerów

Blog.pl, jedna z najpopularniejszych platform blogowych w polskiej sieci, wprowadza nową strategię działania. Jako pierwsza w Polsce udostępnia obszar otwartych dyskusji, umożliwiający udział w debacie każdemu blogerowi, niezależnie od miejsca, gdzie prowadzi swój blog, oraz Blogometr – narzędzie do pomiaru i prezentacji poglądów internautów. Dzięki temu, tworzy pierwsze w kraju opiniotwórcze centrum wszystkich platform blogowych, „klub dyskusyjny” otwarty na całą polską blogosferę.