Billa otwiera market z Grupą Fresh
  • 0
  • 1
14.12.2007

Billa otwiera market z Grupą Fresh

12 grudnia, Agencja Reklamowa Fresh, w bliskiej współpracy z Działem Marketingu sieci Billa, zrealizowała projekt promocji otwarcia marketu w Rudzie Śląskiej. Jest to pierwszy punkt tej sieci w mieście.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

14 grudnia 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
14.12.2007

Zakończenie tegorocznej edycji kursów internetowych dla osób starszych

Zajęcia tegorocznej Akademii e-Seniora UPC Polska dobiegły końca. W całej Polsce w zakresie obsługi komputera i internetu przeszkolonych zostało ponad 1100 osób starszych. Zajęcia odbywały się w 12 pracowniach internetowych UPC w 10 miastach Polski i cieszyły bardzo dużym powodzeniem, na jedno miejsce przypadało 8 osób. W roku bieżącym program został wzbogacony o nowe elementy: profesjonalnie wydany podręcznik, stronę www i kluby e-Seniora. W czasie realizacji programu została zorganizowana debata poświęcona włączeniu seniorów do społeczeństwa informacyjnego.

13 grudnia 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
13.12.2007

Agencja Allegro dla Fundacji Synapsis

Agencja Allegro będzie odpowiedzialna za relacje z mediami związane dziesiątą charytatywną aukcję bombek choinkowych zdobionych przez znanych i sławnych. Podczas jubileuszowego wydarzenia, które odbędzie się 16 grudnia w Hotelu Sheraton, licytowane będą bombki przygotowane między innymi przez Hannę Gronkiewicz-Waltz, Krystynę Sienkiewicz, Tatianę Okupnik, Renatę Dancewicz, Jacka Cygana i Waldemara Marszałka. Do zadań Agencji będzie należeć opracowanie komunikatów prasowych, zapraszanie dziennikarzy na imprezę, monitoring mediów, a także doradztwo medialne.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
13.12.2007

Discovery Media Polska po raz piąty najlepszym domem sprzedaży reklamy TV w Polsce

Discovery Media Polska zostało uznane za najlepszy dom sprzedaży reklamy TV w Polsce. Jak wynika z badań przeprowadzonych przez instytut badania rynku i opinii publicznej Millward Brown SMG/KRC, opublikowanych w najnowszym raporcie specjalnym Media i Marketing Polska za 2007 rok, Discovery Media Polska otrzymało najwyższą ocenę ogólną, a najlepiej oceniane jest w obszarach, które uznawane są za najważniejsze przy współpracy z biurem reklamy, a więc: elastyczność, szybkość reakcji na potrzeby klienta, profesjonalizm i ciekawe rozwiązania komunikacyjne.