Schulz dla Mitsubishi Lancer
  • 0
  • 1
13.12.2007

Schulz dla Mitsubishi Lancer

Agencja Schulz przygotowała kolejną kampanię kreatywną dla marki Mitsubishi, którą na rynku polskim obsługuje firma MMC Car Poland. Działania mają charakter sprzedażowo – wizerunkowy i dotyczą najnowszego, sportowego modelu Lancer, typu sedan.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

51659 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

13 grudnia 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
13.12.2007

PReria public relations wraz z Fundacją Ernst & Young

PReria agencja public relations w ramach współpracy z Fundacją Ernst & Young przygotowała i zorganizowała wystawę fotograficzną pod nazwą „Świata Smakowanie”. Z pozoru lekka nazwa i tematyka fotografii – ukazująca „zwykłe” zabawy dziecięce – jest w rzeczywistości celowym zabiegiem unikającym epatowania smutkiem, a w miejsce tego udaną próbą pokazania „dobrej, jasnej” strony życia podopiecznych Fundacji Ernst & Young.