Espresso

17 marca 2008

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
17.03.2008

Inauguracja Europejskiego Roku Dialogu Międzykulturowego 2008

Narodowe Centrum Kultury ogłosiło oficjalne otwarcie obchodów Europejskiego Roku Dialogu Międzykulturowego (ERDM) w Polsce, inicjatywy której celem jest promocja dialogu międzykulturowego, wspieranie budowy spójnego, ale jednocześnie również otwartego środowiska kulturowego, w którym różne tożsamości etniczne, religijne i narodowe współistnieją ze sobą zarówno na poziomie całej wspólnoty europejskiej, jak i w obrębie poszczególnych państw członkowskich.

  • 1
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
17.03.2008

Rusza kampania McCann Erickson dla Banku BGŻ

Agencja McCann Erickson przygotowała kolejną kampanię produktową dla Banku BGŻ „Wszystko w jednym okienku”. Komunikacja zakłada prezentację pakietów usług oraz uproszczenie wszelkich procedur bankowych dla firm. Kampania odnosi się bezpośrednio do istotnego dla przedsiębiorców tematu „jednego okienka”, przy którym zapracowany przedsiębiorca załatwia wszelkie sprawy bankowe związane z prowadzeniem działalności.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
17.03.2008

Jesteś szefem, więc co teraz? (Forbes)

T. Weiss, You're The Boss, What Now?, "Forbes", 11.03.2008
(+ In Pictures: What Now?)

Zdarza się - co prawda rzadko, ale jednak - że nie ma się ochoty zmieniać swojego stanowiska na kierownicze. Wiadomo przecież, że w takiej sytuacji zmieniają się relacje interpersonalne i nierzadko dawni przyjaciele okazują się osobami najbardziej zawistnymi.
Co zatem robić, gdy jest się idealnym (samodzielnym) pracownikiem, ale brakuje przekonania o własnych umiejętnościach zarządzania ludźmi?

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
17.03.2008

PL Premium – czy polski konsument gotowy na taka ofertę?

Z roku na rok następuje znaczny wzrost uznania dla produktów oznaczonych marką własną. Dlatego coraz więcej firm poszerza swoje portfolio o te właśnie produkty. Wszyscy więksi detaliści w Polsce zdecydowali się na wprowadzenie marki własnej z najniższego segmentu cenowego, a wielu z nich po kilku latach wprowadziło także marki średniej półki cenowej. Kolejnym krokiem w strategii są marki klasy Premium, które mogą stać się czynnikiem, wpływającym na zmianę postrzeganie marki własnej. Sugerując się sukcesami innych krajów europejskich, pozostaje kwestią czasu przekonanie i wdrożenie strategii produktów wyższej półki cenowej.

Poprzednie Następne