0 1 0 0 0 17.03.2008Strzelaj gole dla Czerwonego Krzyża26 marca rusza ogólnoeuropejska internetowa kampania „Strzelaj gole dla Czerwonego Krzyża” współorganizowana przez UEFA i Międzynarodowy Komitet Czerwonego Krzyża (MKCK). Jej celem jest pomoc ofiarom min w Afganistanie, którym chcemy zapewnić nie tylko rehabilitację fizyczną, ale także ułatwić powrót do życia w społeczeństwie. W Polsce kampania realizowana jest przez PCK we współpracy z PZPN.
0 1 0 0 0 17.03.2008Inauguracja Europejskiego Roku Dialogu Międzykulturowego 2008Narodowe Centrum Kultury ogłosiło oficjalne otwarcie obchodów Europejskiego Roku Dialogu Międzykulturowego (ERDM) w Polsce, inicjatywy której celem jest promocja dialogu międzykulturowego, wspieranie budowy spójnego, ale jednocześnie również otwartego środowiska kulturowego, w którym różne tożsamości etniczne, religijne i narodowe współistnieją ze sobą zarówno na poziomie całej wspólnoty europejskiej, jak i w obrębie poszczególnych państw członkowskich.
0 1 0 0 0 17.03.2008Codec wyróżniony przez Gazetę Bankową13 marca 2008, na dorocznej gali organizowanej przez Gazetę Bankową z okazji konkursu „Lider Informatyki Instytucji Finansowych” firma Codec została uhonorowana prestiżową statuetką. Nagrodę przyznano za wdrożenie systemu klasy Performance Management (MPC) w Banku Gospodarki Żywnościowej.
1 1 0 0 0 17.03.2008Rusza kampania McCann Erickson dla Banku BGŻAgencja McCann Erickson przygotowała kolejną kampanię produktową dla Banku BGŻ „Wszystko w jednym okienku”. Komunikacja zakłada prezentację pakietów usług oraz uproszczenie wszelkich procedur bankowych dla firm. Kampania odnosi się bezpośrednio do istotnego dla przedsiębiorców tematu „jednego okienka”, przy którym zapracowany przedsiębiorca załatwia wszelkie sprawy bankowe związane z prowadzeniem działalności.
0 1 0 0 0 17.03.2008Jesteś szefem, więc co teraz? (Forbes)T. Weiss, You're The Boss, What Now?, "Forbes", 11.03.2008(+ In Pictures: What Now?)Zdarza się - co prawda rzadko, ale jednak - że nie ma się ochoty zmieniać swojego stanowiska na kierownicze. Wiadomo przecież, że w takiej sytuacji zmieniają się relacje interpersonalne i nierzadko dawni przyjaciele okazują się osobami najbardziej zawistnymi.Co zatem robić, gdy jest się idealnym (samodzielnym) pracownikiem, ale brakuje przekonania o własnych umiejętnościach zarządzania ludźmi?
0 1 0 0 0 17.03.2008Bezpłatna przesyłka to jest to (Catalog Success)Free Shipping Holds Value, Survey Finds, "Catalog Success", 11.03.2008Jednym z najważniejszych rezultatów sondażu przeprowadzonego przez Decision Direct Research jest podkreślenie znaczenia, jakie ma dla konsumenta bezpłatna przesyłka zamówionego towaru. Trudno się zresztą dziwić temu "odkryciu" - nierzadko przecież koszty przesyłki stanowią istotną część sumy wydanej na interesujący nas produkt.
0 1 0 0 0 17.03.2008PL Premium – czy polski konsument gotowy na taka ofertę?Z roku na rok następuje znaczny wzrost uznania dla produktów oznaczonych marką własną. Dlatego coraz więcej firm poszerza swoje portfolio o te właśnie produkty. Wszyscy więksi detaliści w Polsce zdecydowali się na wprowadzenie marki własnej z najniższego segmentu cenowego, a wielu z nich po kilku latach wprowadziło także marki średniej półki cenowej. Kolejnym krokiem w strategii są marki klasy Premium, które mogą stać się czynnikiem, wpływającym na zmianę postrzeganie marki własnej. Sugerując się sukcesami innych krajów europejskich, pozostaje kwestią czasu przekonanie i wdrożenie strategii produktów wyższej półki cenowej.
0 1 0 0 0 17.03.2008Great Open House promuje Kate MossAgencja Great Open House zrealizowała dla Coty kolejny event promujący nowy zapach Kate Moss. Agencja stworzyła koncept akcji, materiały kreatywne wspierające wydarzenie, była również odpowiedzialna za organizację przedsięwzięcia.
0 1 0 0 0 17.03.2008Blue Angels dla Betssom.comAgencja Blue Angels podpisała z Betssom.com umowę dotyczącą kompleksowej obsługi reklamowej. Pierwszym wspólnym przedsięwzięciem było zorganizowanie eventu dla partnerów, użytkowników serwisu oraz kibiców skoków narciarskich podczas Pucharu Świata w Zakopanem. Obecnie opracowywana jest kampania wizerunkowa dla marki Betsson.com.
0 1 0 0 0 17.03.2008Samsung Q45 na nośnikach Braughman MediaBraughman Media, agencja reklamy OOH realizuje w marcu reklamę dla Samsung. Premierowa ekspozycja, u zbiegu Rynku Głównego i ul. Świdnickiej jest największą, prawie 600 metrową lokalizacją out oh home we Wrocławiu. Wielkoformatowa siatka jest elementem ogólnopolskiej kampanii, wspierającej promocje notebooka Samsung Q45.