Codec wyróżniony przez Gazetę Bankową
  • 0
  • 1
17.03.2008

Codec wyróżniony przez Gazetę Bankową

13 marca 2008, na dorocznej gali organizowanej przez Gazetę Bankową z okazji konkursu „Lider Informatyki Instytucji Finansowych” firma Codec została uhonorowana prestiżową statuetką. Nagrodę przyznano za wdrożenie systemu klasy Performance Management (MPC) w Banku Gospodarki Żywnościowej.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

17 marca 2008

  • 1
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
17.03.2008

Rusza kampania McCann Erickson dla Banku BGŻ

Agencja McCann Erickson przygotowała kolejną kampanię produktową dla Banku BGŻ „Wszystko w jednym okienku”. Komunikacja zakłada prezentację pakietów usług oraz uproszczenie wszelkich procedur bankowych dla firm. Kampania odnosi się bezpośrednio do istotnego dla przedsiębiorców tematu „jednego okienka”, przy którym zapracowany przedsiębiorca załatwia wszelkie sprawy bankowe związane z prowadzeniem działalności.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
17.03.2008

Jesteś szefem, więc co teraz? (Forbes)

T. Weiss, You're The Boss, What Now?, "Forbes", 11.03.2008
(+ In Pictures: What Now?)

Zdarza się - co prawda rzadko, ale jednak - że nie ma się ochoty zmieniać swojego stanowiska na kierownicze. Wiadomo przecież, że w takiej sytuacji zmieniają się relacje interpersonalne i nierzadko dawni przyjaciele okazują się osobami najbardziej zawistnymi.
Co zatem robić, gdy jest się idealnym (samodzielnym) pracownikiem, ale brakuje przekonania o własnych umiejętnościach zarządzania ludźmi?

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
17.03.2008

PL Premium – czy polski konsument gotowy na taka ofertę?

Z roku na rok następuje znaczny wzrost uznania dla produktów oznaczonych marką własną. Dlatego coraz więcej firm poszerza swoje portfolio o te właśnie produkty. Wszyscy więksi detaliści w Polsce zdecydowali się na wprowadzenie marki własnej z najniższego segmentu cenowego, a wielu z nich po kilku latach wprowadziło także marki średniej półki cenowej. Kolejnym krokiem w strategii są marki klasy Premium, które mogą stać się czynnikiem, wpływającym na zmianę postrzeganie marki własnej. Sugerując się sukcesami innych krajów europejskich, pozostaje kwestią czasu przekonanie i wdrożenie strategii produktów wyższej półki cenowej.