0 1 0 0 0 14.03.2008Międzynarodowa kariera z firmą VeluxRusza pierwsza edycja programu budowania kariery dla inżynierów produkcji – „Velux Manufacturing Graduate Programme”.
0 1 0 0 0 14.03.2008Ruszyła nowa kampania reklamowa Biur Korporacyjnych BRE BankuRuszyła nowa kampania wizerunkowa Biur Korporacyjnych BRE Banku skierowana do firm z sektora małych i średnich przedsiębiorstw. Jej główne hasło, nawiązujące do kampanii przeprowadzonej wiosną 2007, brzmi „Każda firma może być wielka, o ile ma właściwych doradców!”.
0 1 0 0 0 14.03.2008Lipton wprowadza na rynek Lipton Ice Tea WhiteZ początkiem kwietnia rozpoczyna się kampania promująca Lipton Ice Tea White. Działania będą prowadzone w następujących mediach: TVP, Polsat, TVN, TVN Style, TVN 7, TV 4, Pakiet AT Media.
0 1 0 0 0 14.03.2008Uroczysta prezentacja Revelation Bombay Sapphire w LondynieRevelation, kolekcja pięciu ekskluzywnych kryształowych karafek, inspirowanych marką Bombay Sapphire, została zaprezentowana lutym 2008 roku w prestiżowym domu jubilerskim Garrard w Londynie.
0 1 0 0 0 14.03.2008Profensiva dla NatyDo grona kluczowych klientów agencji reklamowej Profensiva dołączyła spółka Lonza-Nata, producent wód mineralnych i napojów gazowanych. Pierwszym zadaniem zespołu kreatywnego było opracowanie linii nowych etykiet dla jednego z produktów firmy, napoju "Mr.King Sajz".
0 1 0 0 0 14.03.2008Kampania firmy Samsung doceniona w konkursie Media Trendy 2008Podczas uroczystej gali tegorocznej edycji konkursu Media Trendy doceniona została kampania „Wyobraź sobie, że jesteś księgową” przygotowana przez agencję 180heartbeats a realizowana we współpracy z domem mediowym MindShare. Projekt został nagrodzony za „Innowacyjne wykorzystanie Internetu i mediów interaktywnych”.
0 1 0 0 0 13.03.2008Sorry George, sport jest najważniejszy (AdAge)Emma Hall, Omega Resist Clooney's Charm, AdAgeTe słowa usłyszał hollywoodzki gwiazdor George Clooney, ambasador marki luksusowych zegarków Omega, mocno zaangażowany w sprawę ludobójstwa w Sudanie. Liczył, że uda mu się skłonić firmę to rezygnacji ze sponsorowania IO w Pekinie. To z kolei miałoby skłonić Chińczyków do zamrożenia kontaktów z tamtejszym reżimem, którego jest głównym partnerem handlowym.
0 1 0 0 0 13.03.2008Rusza kampania informacyjno-edukacyjna Visa EuropeWobec rosnącej popularności kart kredytowych i ich roli w gospodarowaniu finansami domowymi Visa Europe podejmuje działania mające na celu lepsze zrozumienie przez konsumentów zalet kart kredytowych i korzyści płynących z posługiwania się nimi, a jednocześnie – zwrócenie uwagi na to, iż z tego nowoczesnego instrumentu płatniczego należy korzystać świadomie i rozsądnie. Kierowana do konsumentów kampania informacyjno-edukacyjna będzie prowadzona w prasie, w placówkach detalicznych oraz w internecie, gdzie m.in. zostanie uruchomiona wspólnie ze Związkiem Banków Polskich strona poświęcona kartom kredytowym.
0 1 0 0 0 13.03.2008Hand Made dla Nordea Profit PlusW sobotę, 15 marca, rusza telewizyjna kampania reklamowa polisy Nordea Profit Plus. Kampanię produktu Banku Nordea przygotowała agencja Hand Made.
0 1 0 0 0 13.03.2008Wrocław bez papierosa – rozpoczęcie kampanii społecznej22 lokali wolnych od dymu tytoniowego we Wrocławiu – to efekt rozpoczęcia dolnośląskiego etapu kampanii społecznej Lokal Bez Papierosa.pl, organizowanej przez Stowarzyszenie MANKO.