PL Premium – czy polski konsument gotowy na taka ofertę?
  • 0
  • 1
17.03.2008

PL Premium – czy polski konsument gotowy na taka ofertę?

Z roku na rok następuje znaczny wzrost uznania dla produktów oznaczonych marką własną. Dlatego coraz więcej firm poszerza swoje portfolio o te właśnie produkty. Wszyscy więksi detaliści w Polsce zdecydowali się na wprowadzenie marki własnej z najniższego segmentu cenowego, a wielu z nich po kilku latach wprowadziło także marki średniej półki cenowej. Kolejnym krokiem w strategii są marki klasy Premium, które mogą stać się czynnikiem, wpływającym na zmianę postrzeganie marki własnej. Sugerując się sukcesami innych krajów europejskich, pozostaje kwestią czasu przekonanie i wdrożenie strategii produktów wyższej półki cenowej.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

17 marca 2008