Bezpłatna przesyłka to jest to (Catalog Success)
  • 0
  • 1
17.03.2008

Bezpłatna przesyłka to jest to (Catalog Success)

Free Shipping Holds Value, Survey Finds, "Catalog Success", 11.03.2008

Jednym z najważniejszych rezultatów sondażu przeprowadzonego przez Decision Direct Research jest podkreślenie znaczenia, jakie ma dla konsumenta bezpłatna przesyłka zamówionego towaru. Trudno się zresztą dziwić temu "odkryciu" – nierzadko przecież koszty przesyłki stanowią istotną część sumy wydanej na interesujący nas produkt.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

17 marca 2008

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
17.03.2008

PL Premium – czy polski konsument gotowy na taka ofertę?

Z roku na rok następuje znaczny wzrost uznania dla produktów oznaczonych marką własną. Dlatego coraz więcej firm poszerza swoje portfolio o te właśnie produkty. Wszyscy więksi detaliści w Polsce zdecydowali się na wprowadzenie marki własnej z najniższego segmentu cenowego, a wielu z nich po kilku latach wprowadziło także marki średniej półki cenowej. Kolejnym krokiem w strategii są marki klasy Premium, które mogą stać się czynnikiem, wpływającym na zmianę postrzeganie marki własnej. Sugerując się sukcesami innych krajów europejskich, pozostaje kwestią czasu przekonanie i wdrożenie strategii produktów wyższej półki cenowej.