0 2 0 0 0 24.04.2024Bricomarché sponsorem Bartosza OstałowskiegoBricomarché rozpoczęło współpracę z Bartoszem Ostałowskim, jedynym na świecie profesjonalnym kierowcą sportowym prowadzącym samochód wyłącznie stopami. Marka pomaga Bartoszowi w remoncie starej stolarni. Dostarcza materiały budowlane i wykończeniowe.
0 1 0 0 0 24.04.2024Finuu rozstrzyga przetarg na agencję reklamowąPrzetarg na obsługę reklamową marki Finuu (Bunge Polska) w 2024 r. wygrała agencja Dziadek do Orzechów. Bunge ma w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
0 1 0 0 0 24.04.2024Firma Oriflame rozpoczęła kampanię ze streamerami na platformie TwitchOriflame rozpoczęło swoją pierwszą kampanię na platformie Twitch w ramach nowej platformy wizerunkowej „Reach Your Happy Place”. Siedmioro polskich streamerów zachęca młodych graczy do odkrywania swoich szczęśliwych miejsc.
0 1 0 0 0 24.04.2024Państwo dzieli się danymi obywateli z internetowymi korporacjami – alarmuje PanoptykonFundacja Panoptykon i Fundacja „Internet. Czas działać!” zaapelowały do Ministra Cyfryzacji o uporządkowanie sytuacji z dostępnością danych obywateli dla podmiotów nieuprawnionych.
1 1 0 0 0 24.04.2024„Co by było, gdyby nagle skończyła się kawa?” – Lavazza pyta z okazji Dnia ZiemiCo byśmy zrobili, gdyby na świecie zabrakło kawy? Lavazza stara się odpowiedzieć na to pytanie. W spocie pokazuje wagę zrównoważonego rolnictwa.
0 6 0 0 0 24.04.2024Kozel Bílý Lehký – kampania nowego wariantu piwaDebiut piwa Kozel Bílý Lehký wspiera szeroko zakrojona kampania. Jednym z głównych elementów komunikacji jest spot telewizyjny, emitowany od 22 kwietnia.
1 2 0 0 0 24.04.2024Kuba Błaszczykowski i Łukasz Piszczek w reklamie MubiRusza pierwsza odsłona nowej kampanii porównywarki ubezpieczeń Mubi. W reklamie Kuba Błaszczykowski i Łukasz Piszczek pokazują się w codziennych sytuacjach.
1 2 0 0 0 24.04.2024Wystartowała kampania „Dziedzictwo Beko”Firma Beko rozpoczęła kampanię „Dziedzictwo Beko”. Jej celem jest ponowne zdefiniowanie standardów trwałości sprzętów AGD. W kreacji powaga miesza się z humorem.
0 1 0 0 0 24.04.2024SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłaszają wyłączne partnerstwo w zakresie sprzedaży reklam23 kwietnia serwis SkyShowtime wprowadził nowy plan subskrypcji z reklamami. Paramount będzie wyłącznym przedstawicielem serwisu w zakresie sprzedaży reklam.
0 1 0 0 0 24.04.2024Apple bliski podpisania globalnej umowy z FIFA na transmisje z Klubowych Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej 2025Umowa Apple z FIFA może zostać ogłoszona już w tym miesiącu. Dawałaby firmie globalne prawa telewizyjne do przyszłorocznych piłkarskich Klubowych Mistrzostw Świata – sprawdzianu przed Mundialem 2026. Wątpliwości budzi ewentualna dostępność transmisji.