0 1 0 0 0 24.11.2008Philips promuje markę w InternecieW połowie listopada ruszyła interaktywna kampania wizerunkowa Philips w Internecie. Kampania jest połączona z konkursem dla internautów, którzy proponują najciekawsze produkty i rozwiązania zgodne z przyrzeczeniem marki Philips zawartym w korporacyjnym haśle „Sense and Simplicity” – czyli zaprojektowane z myślą o użytkowniku oraz proste w użyciu, mimo technologicznego zaawansowania.
0 1 0 0 0 24.11.2008Testa nominowana w European Excellence AwardsAgencja Testa Communications została nominowana w konkursie European Excellence Awards w kategorii „Travel and Tourism” za projekt „Polskie Dni w Zell am See-Kaprun”.
0 1 0 0 0 24.11.2008Pokonkursowa wystawa Obsesji Papieru, Tworzyw w scenerii beskidzkich lasówW jesiennej scenerii Leśnego Ośrodka Edukacji Ekologicznej Leśnik” w Ustroniu – Jaszowcu firma CEZEX na początku listopada zorganizowała wernisaż prac zgłoszonych do konkursu „Obsesja Papieru, Tworzyw”, a także premierę kalendarza „Kolory Marzeń”. Spotkanie było również okazją do przedstawienia idei kampanii „Ratujmy Beskidzkie Lasy”, której inicjatorem jest Fundacja Arka a wspierają ją Lasy Państwowe i CEZEX, dla którego przemysł drzewny i papierniczy to naturalne środowiska biznesowe.
0 1 0 0 0 24.11.2008Świąteczna ekspozycja zabawek od Partner ASMPartner ASM zajmuje się budową świątecznych ekspozycji dla zabawek marki EPEE. Działania mają miejsce w sieciach Tesco, Real, Makro i Selgros na terenie całej Polski.
0 1 0 0 0 24.11.2008„Epidemia Skąpstwa” – konkurs Skąpiec.plSerwis porównujący ceny Skąpiec.pl przygotował dla internautów niespodziankę. Jest nią konkurs "Epidemia Skąpstwa".
0 1 0 0 0 24.11.2008Elżbieta Pełka Creative Services dla Holmes PlaceAgencja Reklamowa Elżbieta Pełka Creative Services nawiązała współpracę z międzynarodową siecią klubów fitness i rekreacji Holmes Place. Agencja wspiera Holmes Place w procesie wprowadzenia pierwszego w Polsce wellness studio.
0 1 0 0 0 24.11.2008Konsumpcja mediów od małego, czyli co czytają, czego słuchają i co oglądają rodziny z dziećmi w wieku szkolnymMłodzi konsumenci, których zarówno własne budżety jak i wpływ na rodzinne decyzje zakupowe systematycznie rośnie, zajmują coraz więcej miejsca w strategiach marketingowych firm. Koncepcje budowania długotrwałych relacji z konsumentem, które stawiane są jako priorytet strategii większości marek, wymagają budowania więzi już od najmłodszych lat. Ze względu na to zjawisko, coraz częściej stawiane są pytania o najlepszy dobór mediów, zarówno na poziomie kanału komunikacji, jak również wyboru odpowiedniej stacji lub tytułu, który ułatwi skuteczne dotarcie do grupy docelowej.
0 1 0 0 0 24.11.2008Internauci stworzyli wirtualny fotoalbum Stoczni GdańskiejW minioną sobotę 440 osób z całej Polski fotografowało tereny byłej Stoczni Gdańskiej. Akcję pod nazwą „Photo Day 2.0” zorganizował trójmiejski portal informacyjno - społecznościowy www.mmtrojmiasto.pl (element projektu MM Moje Miasto grupy wydawniczej Media Regionalne), na którym powstaje teraz swoisty wirtualny fotoalbum.
0 1 0 0 0 24.11.2008Samsung na nośnikach Braughman MediaBraughman Media realizuje kampanię promującą notebooki serii X360 firmy Samsung.
0 1 0 0 0 24.11.2008Przestrzeń publiczną da się uporządkowaćZniknął kontrowersyjny scroll, który przesłaniał Pałac Lesserów i rozpoczął toczącą się kilka miesięcy dyskusję wokół reklamy w przestrzeni publicznej. Wczoraj w trakcie konferencji Bramy Kraju na Krakowskim Przedmieściu - reprezentacyjnym deptaku Warszawy - odsłonięty został pierwszy nowoczesny kiosk i słup reklamowy. Ta symboliczna przemiana jest dowodem na to, że przestrzeń miejska w Polsce zmienia się na lepsze na naszych oczach.