0 1 0 0 0 7.03.2008British Airways promuje połączenia z LondynemLinie lotnicze British Airways rozpoczęły kampanię reklamową promującą połączenia z Londynem. Działania reklamowe prowadzone są w dwóch miastach Poznaniu i Warszawie. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Optimedia, a kreację przygotowała agencja reklamowa BBH.
0 1 0 0 0 7.03.2008Srebrne Magellan Awards dla RWE StoenDwa programy społeczne realizowane przez Fundację RWE Stoen: Bezpieczna Energia i Oświecona Warszawa zdobyły srebrne nagrody w konkursie Magellan Awards, organizowanym przez LACP, League of American Communications Professionals. Obydwa programy zostały nagrodzone w kategorii Community Relations - relacje ze społecznością lokalną.
0 1 0 0 0 7.03.2008Wyniki Konkursu „Świat przyjazny dziecku”Komitet Ochrony Praw Dziecka już po raz VI rozstrzygnął Konkurs „Świat przyjazny dziecku”, którego celem jest wyróżnienie najlepszych produktów dla dzieci na polskim rynku. Kapituła przyznała 9 nagród głównych oraz wyróżniła 15 artykułów dla dzieci.
0 1 0 0 0 7.03.2008Snacks-World na nośnikach IMIGe PolandIMIGe Poland realizuje kampanię w miejscu sprzedaży dla nowej marki Naturals.
0 1 0 0 0 7.03.2008Sukces Loterii Zakochanych w Silesia City CenterPonad 60 400 zgłoszeń zebrali organizatorzy lutowej Loterii Zakochanych w Silesia City Center (Katowice, ul. Chorzowska 107). Główną nagrodą w niej było mieszkanie w osiedlu Dębowe Tarasy, umeblowane przez sklep IKEA w Katowicach.
0 1 0 0 0 7.03.2008Wiosenna twarz centrów handlowychSesja fotograficzna w Miami przy udziale jednego z najbardziej wziętych fotografów młodego pokolenia i znani na świecie fotomodele to wiosenna odsłona nowej twarzy czterech największych galerii handlowych grupy Meinl European Land w Polsce.
0 1 0 0 0 7.03.2008Zakończenie kampanii wizerunkowej AudiW styczniu zakończyła się kampania wizerunkowa Audi. Jako jej ostatni element agencja Zero,2 zaproponowała wyjątkowy kalendarz na rok 2008.
0 1 0 0 0 7.03.2008Czwarta edycja Warsztatów SEM17 – 18 kwietnia 2008 w Łodzi odbędą się Warsztaty SEM, organizowane przez agencję Bluerank. Czwarta już edycja, podobnie jak poprzednie, poświęcona jest kampaniom linków sponsorowanych.
0 1 0 0 0 7.03.2008Ruszyła polska edycja programu Gillette ChampionsPolska edycja międzynarodowego programu Gillette Champions, której ambasadorami są trzej światowej klasy sportowcy, Thierry Henry, Tiger Woods, Roger Federer, została oficjalnie zainaugurowana 4 marca 2008, podczas spotkania z przedstawicielami mediów w Champions Bar w Warszawie. W ramach programu Gillette Champions realizowanego w Polsce, marka Gillette we współpracy z Instytutem Pentor zrealizowała badanie „Jak Polacy spędzają poranki”. Wyniki badania zostały przedstawione w trakcie wydarzenia.
0 1 0 0 0 7.03.2008Przetarg na wiosenną kampanię Unimil rozstrzygniętyUnimil S.A., największy w kraju producent prezerwatyw, rozstrzygnął przetarg na wiosenną kampanię prasową.