0 1 0 20.02.2009Grupa PZU wybrała dom mediowyGrupa PZU podjęła decyzję dotyczącą wyboru domu mediowego mającego obsługiwać wszystkie spółki Grupy w 2009 roku.
0 1 0 20.02.2009Konsument na rynku. Zachowania, modele, aplikacjeW pracy przedstawiono wiele nowych zagadnień związanych z modelowaniem zachowań konsumentów na rynku, a także proces budowy modeli na wybranych rynkach i sposoby ich praktycznego wykorzystania. Należy podkreślić, iż książka ta ukazuje konsumenta zarówno jako obiekt, którego decyzje są kształtowane przez rynek, jak i również jako jednostkę aktywnie kształtującą swoje otoczenie. Problematyka związana z konsumentem i jego rynkowymi zachowaniami została tak dobrana, aby sprzyjała przydatności książki dla badaczy tego problemu, osób zajmujących się programowaniem zjawisk rynkowych, studentów oraz praktyków, w szczególności pracowników działów marketingowych w firmach, agencji badań rynku czy też agencji reklamowych.
0 1 0 20.02.2009Wiek dostępuW nowej erze rynki oddają miejsce sieciom, a posiadanie jest zastępowane przez dostęp. Firmy i konsumenci zaczynają rezygnować z głównego instrumentu nowożytnej gospodarki - wymiany rynkowej dóbr między sprzedawcami a nabywcami. Nie oznacza to zniknięcia własności w nadchodzącym wieku dostępu: wręcz przeciwnie, będzie ona nadal istnieć, lecz coraz rzadziej na rynku wymiany.
0 1 0 20.02.2009Reklama. Co naprawdę wpływa na jej skuteczność?Pierwsze wydanie książki Roberta Heatha w Polsce ukazało się pod tytułem „Ukryta moc reklamy”.
0 1 0 20.02.2009Koniec pracy. Schyłek siły roboczej na świecieKsiążka obfituje w ciekawe i różnorodne przykłady praktyczne, które wyjaśniają globalne i lokalne implikacje postępu technicznego w naszym życiu. Analizuje niektóre z oczywistych zmian, do których zmuszą nas te nowe relacje. Zmiany dotyczą dyslokacji i dysfunkcji wywołanych rozmyślnym ignorowaniem problemu, dramatycznej rekonfiguracji warunków pracy w stopniu analogicznym do różnicy między pracą dziś a w czasach Dickensa, możliwości tworzenia nowego sektora gospodarki oferującego zatrudnienie.
0 1 0 20.02.2009Core wyłącznym dystrybutorem ESPN America i ESPN Classic w PolsceDystrybucję sportowych kanałów telewizyjnych, ESPN America i ESPN Classic, na terytorium Polski od 19 lutego br. objęła firma Core.
0 1 0 20.02.2009SkonsumowaniBenjamin Barber przygląda się światu "stotalizowanemu" przez rynek i z niepokojem obserwuje, że w pogoni za zyskiem współczesne gospodarki krajów rozwiniętych coraz bardziej koncentrują się nie tyle na zaspokajaniu potrzeb, ile na ich stwarzaniu. Krytykuje manipulacje, którym poddawani jesteśmy od dziecka, pokazuje spustoszenie, jakie konsumeryzm sieje w życiu publicznym i obywatelskim. Dowodzi, że strategie rozwojowe wielkich korporacji wpływają nie tylko na życie prywatne jednostek, ale wręcz determinują politykę międzynarodową.
0 1 0 20.02.2009Małopolska powołuje oddział PSPR25 lutego 2009 roku o godz. 18.00 w krakowskiej restauracji Pasieka przy ul. Miodowej 25 odbędzie się spotkanie założycielskie Małopolskiego Oddziału Polskiego Stowarzyszenia Public Relations (PSPR). Struktury zostaną założone wewnątrz działającej już inicjatywy Kraków PR, która od dwóch lat przyciąga dziesiątki osób zainteresowanych tematyką PR.
1 1 0 19.02.2009CNN International wyemituje pierwszą międzynarodową, multimedialną kampanię reklamową KrakowaCNN International wyemituje pierwszą międzynarodową, multimedialną kampanię reklamową Krakowa. Miasto będzie promowane wśród widzów CNN przy wykorzystaniu zasobów multimedialnych stacji, takich jak reklamy on-line i tradycyjne spoty telewizyjne. Kampania rozpocznie się 23 lutego i dotrze do ponad 149 milionów gospodarstw domowych w Europie, na Bliskim Wschodzie oraz w Afryce. Promocja Krakowa przypada na moment, w którym zainteresowanie rozwijającymi się gospodarkami i nowymi wartościowymi lokalizacjami takimi jak w Polsce rośnie, podczas gdy ruch turystyczny w krajach Europy Środkowo-Wschodniej odnotował spadek.
0 1 0 19.02.2009Royal Brand PR ponownie z Amber GroupFirma Amber Group powierzyła Agencji Royal Brand PR kompleksową obsługę z zakresu public relations. Konsultanci Royal Brand mają odpowiadać za realizację strategii wizerunkowej dla całej grupy, a także koordynować bieżące działania media relations.