Espresso - Strona 3847 z 5574 - Marketing przy Kawie

Espresso

20 lutego 2009

  • 0
  • 1
  • 0
20.02.2009

Konsument na rynku. Zachowania, modele, aplikacje

W pracy przedstawiono wiele nowych zagadnień związanych z modelowaniem zachowań konsumentów na rynku, a także proces budowy modeli na wybranych rynkach i sposoby ich praktycznego wykorzystania. Należy podkreślić, iż książka ta ukazuje konsumenta zarówno jako obiekt, którego decyzje są kształtowane przez rynek, jak i również jako jednostkę aktywnie kształtującą swoje otoczenie. Problematyka związana z konsumentem i jego rynkowymi zachowaniami została tak dobrana, aby sprzyjała przydatności książki dla badaczy tego problemu, osób zajmujących się programowaniem zjawisk rynkowych, studentów oraz praktyków, w szczególności pracowników działów marketingowych w firmach, agencji badań rynku czy też agencji reklamowych.

  • 0
  • 1
  • 0
20.02.2009

Koniec pracy. Schyłek siły roboczej na świecie

Książka obfituje w ciekawe i różnorodne przykłady praktyczne, które wyjaśniają globalne i lokalne implikacje postępu technicznego w naszym życiu. Analizuje niektóre z oczywistych zmian, do których zmuszą nas te nowe relacje. Zmiany dotyczą dyslokacji i dysfunkcji wywołanych rozmyślnym ignorowaniem problemu, dramatycznej rekonfiguracji warunków pracy w stopniu analogicznym do różnicy między pracą dziś a w czasach Dickensa, możliwości tworzenia nowego sektora gospodarki oferującego zatrudnienie.

  • 0
  • 1
  • 0
20.02.2009

Skonsumowani

Benjamin Barber przygląda się światu "stotalizowanemu" przez rynek i z niepokojem obserwuje, że w pogoni za zyskiem współczesne gospodarki krajów rozwiniętych coraz bardziej koncentrują się nie tyle na zaspokajaniu potrzeb, ile na ich stwarzaniu. Krytykuje manipulacje, którym poddawani jesteśmy od dziecka, pokazuje spustoszenie, jakie konsumeryzm sieje w życiu publicznym i obywatelskim. Dowodzi, że strategie rozwojowe wielkich korporacji wpływają nie tylko na życie prywatne jednostek, ale wręcz determinują politykę międzynarodową.

19 lutego 2009

  • 1
  • 1
  • 0
19.02.2009

CNN International wyemituje pierwszą międzynarodową, multimedialną kampanię reklamową Krakowa

CNN International wyemituje pierwszą międzynarodową, multimedialną kampanię reklamową Krakowa. Miasto będzie promowane wśród widzów CNN przy wykorzystaniu zasobów multimedialnych stacji, takich jak reklamy on-line i tradycyjne spoty telewizyjne. Kampania rozpocznie się 23 lutego i dotrze do ponad 149 milionów gospodarstw domowych w Europie, na Bliskim Wschodzie oraz w Afryce. Promocja Krakowa przypada na moment, w którym zainteresowanie rozwijającymi się gospodarkami i nowymi wartościowymi lokalizacjami takimi jak w Polsce rośnie, podczas gdy ruch turystyczny w krajach Europy Środkowo-Wschodniej odnotował spadek.

Poprzednie Następne