0 1 0 0 0 29.10.2008VIP-Art Event Marketing dla klubu Browar Pub SłodowniaAgencja VIP-Art Event Marketing zorganizowała akcję promocyjną dla poznańskiego klubu Browar Pub Słodownia z okazji jego 4 Urodzin.
0 1 0 0 0 29.10.2008Worldcom PR Group rozszerza zasięg w rejonie EMEAWorldcom Public Relations Group przyjęła trzy nowe agencje partnerskie do regionu EMEA (Europe, Middle East, Africa). W Polsce sieć reprezentuje Glaubicz Garwolińska Consultants.
0 1 0 0 0 29.10.2008Start ogólnopolskiej kampanii edukacyjnej efektem I Forum Polskiego ProduktuPrezesi i przedstawiciele polskich firm zadeklarowali swoje zaangażowanie w ogólnopolską akcję edukacyjną nastawioną na promocję polskich produktów. Postanowieniem tym zakończyło się I Forum Polskiego Produktu Kupuj Nasze.PL, które miało miejsce w ubiegły piątek w Gdańsku. Organizatorem spotkania była agencja DEMO Effective Launching oraz Kupuj Nasze.PL, wydarzenie odbyło się pod honorowym patronatem Prezydenta Miasta Gdańsk Pawła Adamowicza.
0 1 0 0 0 28.10.2008Laguna Coupe w sejfieRenault Polska przygotowało ciekawą ekspozycję swojego najnowszego modelu – Renault Laguna Coupe. Samochód został zamknięty w przeźroczystym sejfie i jest prezentowany przy galeriach handlowych w Warszawie. Ekspozycjom towarzyszy konkurs radiowy na antenie Radia PiN.
0 1 0 0 0 28.10.2008Codec Systems wdrożył w Agorze system do zarządzania promocjąInformatyczna firma Codec Systems zakończyła wdrożenie kolejnego rozszerzenia systemu MPC wykorzystywanego w spółce Agora. W odróżnieniu od typowych wdrożeń MPC, nowy model w Agorze wspiera proces zarządzania promocją prasy.
0 1 0 0 0 28.10.2008Comarch i BP rozwijają współpracę w zakresie systemu lojalnościowegoSystem Comarch Loyalty Management zarządza transakcjami lojalnościowymi dla BP w Niemczech, Polsce i Francji. Daje to w sumie ponad 10 milionów aktywnych kart i 4 miliony transakcji w ciągu tygodnia. Właśnie zostało zakończone wdrożenie nowego systemu w BP Polska, a w niedługim czasie również klienci BP w Hiszpanii będę mogli korzystać z udogodnień systemu.
0 1 0 0 0 28.10.2008„KZA Express” debiutuje na rynku prasy branżowejRynek prasy branżowej w segmencie prasy kolejowej wzbogacił się o nowy tytuł prasowy. Krakowskie Zakłady Automatyki S.A. w ramach działań z zakresu PR wydają ogólnopolski magazyn o tematyce kolejowej „KZA Express”.
0 1 0 0 0 28.10.2008EDDA projektuje dla marki SagaUnilever Polska zlecił firmie brandingowej EDDA rozszerzenie linii opakowań herbaty Saga o ekskluzywny wariant Earl Grey.
0 1 0 0 0 28.10.2008„Klub Wyjątkowych” razem z Komitetem Ochrony Praw DzieckaKomitet Ochrony Praw Dziecka 31 października bieżącego roku na portalu Allegro.pl rozpoczyna serię aukcji charytatywnych na rzecz swoich podopiecznych. Wszystkie wystawione przedmioty są podarowane przez wyjątkowe osoby, firmy bądź instytucje. Udział w aukcjach jest otwarty dla wszystkich chętnych do pomocy najmłodszym.
0 1 0 0 0 28.10.2008Magiczne spotkania z VTS HQVTS przeprowadził w Pradze i Bratysławie spotkania z klientami. W wieczorach z Ventusem uczestniczyło około dwustu osób.