Rusza nowa kampania wizerunkowa marki Princessa
  • 0
  • 1
4.02.2009

Rusza nowa kampania wizerunkowa marki Princessa

Rusza nowa kampania reklamowa Princessa – „Akademia Codziennych Przyjemności”. Pierwszym jej etapem jest nowy spot wizerunkowy skierowany głównie do kobiet.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54814 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

4 lutego 2009

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
4.02.2009

Międzynarodowy Tydzień Networkingu

W dniach 2-13 lutego odbędzie się cykl spotkań w ramach Międzynarodowego Tygodnia Networkingu. Organizatorzy MTN za główny cel wyznaczyli sobie podniesienie świadomości  społecznej na temat roli, jaką odgrywa networking w rozwoju biznesu na całym świecie. W Polsce Międzynarodowy Tydzień Networkingu jest okazją do dyskusji na temat kultury zaufania i jej roli w biznesie oraz integracji różnych środowisk biznesowych i społecznych.